וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי סרור ושות'

כספי סרור ושות'

29.3.2017 / 11:08

כספי סרור ושות' – משרד של עשרה עו"ד, מומחים בייצוג נפגעי רשלנות רפואית. המשרד עוסק אך ורק ברשלנות רפואית ומייצג את הנפגעים בלבד.
התחום של רשלנות רפואית אינו דומה לתחום משפטי אחר וגם לא לתחומי נזיקין אחרים. נדרשים ידע ובקיאות, כישורים ומיומנות רבה, לצורך לימוד מקרה רפואי, בירור קיומה של עילת תביעה, גיבוש התביעה וניהולה בבימ"ש, תוך חקירת רופאים על סוגיות רפואיות מורכבות ותוך התמודדות עם מערכות רפואיות שאינן נוהגות בשקיפות ומגוננות על עצמן. בכדי לטפל נכון ובהצלחה בתיק רשלנות רפואית, אסור להותיר אבן בלתי הפוכה.

לא כל טעות בטיפול היא רשלנות. על עורך-הדין המייצג נפגעי רשלנות רפואית מוטלת החובה שלא להגיש תביעות סרק, אשר פוגעות גם ברופאים וגם במטופלים. אך מקום בו בירור יסודי מעלה כי התרחשה רשלנות בטיפול, מוטל על עורך-הדין להיאבק, מאבק ענייני ומקצועי, לטובת השגת פיצוי כספי מיטבי בגין נזקיו של הנפגע. בכך עוסק המשרד יותר משלושים שנה.

המשרד עוסק בתביעות בכל תחומי הרפואה, כולל הריון, לידה, גנטיקה, ילדים, כירורגיה, קרדיולוגיה, אונקולוגיה, רפואה דחופה, הדמייה, רפואת משפחה ועוד. המשרד טיפל ומטפל במקרים מורכבים ובפרשות ציבוריות, לדוגמה פרשת רמדיה, פרשת הביציות, פרשות של ניסויים רפואיים, במקרים שהובילו להחלטות ופסקי דין בעלי אופי תקדימי, ובמקרים רבים שזכו להד תקשורתי מפאת חשיבותם והשלכותיהם.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

ארכיון כתבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully