וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת שלומית

7.2.2017 / 14:02

שלומית משלבת אלפי צעירים וצעירות בגילאי 18-24 במסגרות השירות הלאומי-אזרחי ברחבי הארץ. הצעירים הם בעלי פטור משירות צבאי, הפועלים בכ-240 יישובים, במגוון עצום של תפקידים משמעותיים במקומות כגון: בתי ספר וגנים לחינוך רגיל ומיוחד, בתי חולים, מד"א, מכבי אש, פנימיות ילדים ונוער, מרכזי קליטה, משרדי ממשלה, עמותות חברתיות ועוד.

עמותת שלומית היא עמותה פלורליסטית הפועלת מעל 20 שנה במהלכן התנדבו במסגרתה כ-35,000 צעירות וצעירים ביניהם, חילונים ובנות דתיות, מתנדבים מהמגזר הערבי, צעירים עם מגבלה ונוער בסיכון. כולם מייצגים פסיפס ישראלי רחב, של אלה שבחרו לשרת ולתת למען החברה והמדינה.

השירות מאפשר לצעירים לרכוש מיומנויות וכלים המכינים אותם לחיים שלאחר השירות. הצעירים מתנסים בעבודה מקצועית, בסביבה מלמדת התורמת להם באופן אישי ולעיתים גם מאפשרת השתלבותם בעבודה קבועה מיד עם סיום השירות.

המתנדבים הצעירים בעמותת שלומית זוכים לליווי אישי של רכזי העמותה, הדואגים להתאים את הרצונות והיכולות של המועמדים לשירות, לתפקידים הרבים המוצעים להם. בנוסף, עמותת שלומית מקיימת ימי למידה והעשרה וימים חווייתיים לכלל המתנדבים.

בנות ובני השירות זכאים לנסיעה חינם בתחבורה ציבורית במהלך השירות. לחלק מהמתנדבים, בתפקידים מסויימים קיימת האפשרות להתגורר בדירת שירות מיוחדת עם עוד מתנדבים אחרים.

בסיום השירות (שנה או שנתיים), זכאים הצעירים למענק שחרור ופיקדון אישי הניתן ע"י הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, כמו כן, מי שסיים שנתיים שירות זכאי למענק על עבודה נדרשת.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

ארכיון כתבות

עמותת שלומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully