וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירות בעליה": שירות לאומי לצעירות יהודיות שעושות עליה

Family Guide בשיתוף עמותת שלומית

23.3.2017 / 13:28

מאות צעירות וצעירים יהודים ברחבי העולם, מחליטים, לאחר שסיימו את לימודיהם, לעלות לארץ על מנת לשרת את המדינה. מתוכם, ישנן צעירות שמעוניינות להתנדב לשירות הלאומי. את המענה לבנות אלה נותנת עמותת שלומית בתוכנית מיוחדת שנקראת "שירות בעליה". כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי -פמילי גייד בשיתוף עמותת שלומית

מאות צעירות וצעירים יהודים ברחבי העולם, מחליטים מידי שנה, לאחר שסיימו את לימודיהם, לעשות צעד משמעותי בחייהם ולעלות לארץ על מנת לשרת את המדינה.

ביניהם קבוצה גדולה של צעירות שעולות לארץ ללא משפחתן ומעוניינות להתנדב לשירות לאומי. את המענה לבנות אלה נותנת עמותת שלומית, במסגרת אגף שיל"ת (שירות לאומי תורני) בתוכנית מיוחדת שנקרא "שירות בעליה".
התוכנית מאפשרת מעטפת וליווי מלא לאותן בנות.

כל מתנדבת מקבלת ליווי צמוד של 2 מלוות-אחת אשר מלווה אותן במקום השירות ואחת שמסייעת להן בדיור ובהתאקלמות המוחלטת. כיוון שהן עולות לבד, עמותת שלומית מעמידה דירה לרשותן בכל ימות השבוע ולכל תקופת השירות. במהלך השירות העמותה גם פועלת כדי למצוא להן משפחות מאמצות אשר מארחות אותן בשבתות וחגים.

יש כיום מגוון רחב של מקומות שירות בעולמות תוכן רחבים וכל מתנדבת יכולה לבחור בשירות שגם יעניק לה יתרון תעסוקתי במקצוע אותו תרצה ללמוד ולעבוד בו.

בתקופת השירות הצעירות משפרות את העברית שלהן, לומדות להסתדר ולהיות עצמאיות וגם ניתנת להן האפשרות לעבור קורס פסיכומטרי חינם בשפת האם שלהן.

אז למה כדאי להתנדב לשירות לאומי? מעבר לאפשרות לתרום למדינה, השירות במסגרת עמותת שלומית מאפשר לעולות מסגרת המכינה אותן לחיים האזרחיים ולהתאקלמות בחברה הישראלית.

בכתבת הווידאו אסטל מיארה, שעלתה לארץ מצרפת, ועושה את השירות הלאומי במשרד החוץ, מספרת על החוויה המשמעותית בשירות הלאומי בתוכנית "שירות בעליה" של שלומית.

לפרטים נוספים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully