וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות לאומי-אזרחי במגזר הערבי והדרוזי

30.3.2017 / 10:58

להשתלבותם של ערבים ודרוזים בשירות הלאומי-אזרחי יש חשיבות עליונה בצמצום הפערים בין החלקים השונים בחברה הישראלית. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הצעירות והצעירים מהמגזר הערבי והדרוזי שבוחרים להתנדב לשירות אזרחי. פרטים נוספים בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף עמותת שלומית

להשתלבותם של ערבים ודרוזים בשירות הלאומי-אזרחי יש חשיבות עליונה בצמצום הפערים בין החלקים השונים בחברה הישראלית. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הצעירות והצעירים מהמגזר הערבי והדרוזי שבוחרים להתנדב לשירות אזרחי.

על מנת לעגן בחוק את התנדבותם של צעירים אלה באופן שוויוני, הגישה עמותת שלומית בשנת 1996 עתירה לבג"ץ שבעקבותיה השירות הלאומי-אזרחי מתאפשר כיום לכלל אזרחי מדינת ישראל. היום, מאות רבות של צעירות וצעירים מתנדבים לשירות במסגרת עמותת שלומית.

חשוב לזכור כי הצעירים מקרב החברה הערבית זכאים לפטור משירות צבאי, אך חלקם רואים בשירות האזרחי הזדמנות אמיתית לתרום לקהילה ולא מוותרים על אפשרות זו.

ההתנדבות מאפשרת לחולל שינוי חברתי תוך קידום תהליכים אישיים של העצמה, השכלה, מימוש עצמי, אחריות ומעורבות חברתית. בנוסף, צעירים שבחרו להתנדב זכאים למענקים וזכויות בתעסוקה, כמו כל מי שמתנדב בשירות צבאי או לאומי.
בפני המתנדבים הצעירים מהחברה הערבית והדרוזית עומדת האפשרות לשרת בתוך קהילתם וביישובים שלהם או בערים אחרות.

עמותת שלומית מספקת מסגרת תמיכה אישית ומקצועית למתנדבים לאורך כל השירות. רכזי העמותה מלווים את המתנדבים באופן פרטני, עורכים ביקורים במקומות ההתנדבות, מקיימים שיחות אישיות ומסייעים בבניית תכנית קידום אישית, זאת לצד הכשרות קבוצתיות וארציות לשם פיתוח מקצועי, כלים לבניית קריירה, ורכישת מיומנויות המכינות לעולם האמיתי.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף עם עמותת שלומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully