וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכון הפורטוגלי יפתח לכם דלת ללימודים ועבודה באירופה

12.6.2017 / 7:54

צעירים המעוניינים ללמוד ולעבוד באירופה מתעניינים כיצד ניתן לקבל דרכון אירופאי? כמובן שהשאלה הראשונה שיש לשאול היא מאיזה מוצא אתם? אם המוצא מרוקאי, לובי, תוניסאי, תורכי, יווני, בולגרי מומלץ לכם לבדוק זכאות לדרכון פורטוגלי. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף תותי אשבל

בזמן האחרון, יותר ויותר צעירים שמעוניינים ללמוד ולעבוד באירופה מתעניינים כיצד ניתן לקבל דרכון אירופאי? כמובן שהשאלה הראשונה שיש לשאול היא מאיזה מוצא אתם? אם המוצא מרוקאי, לובי, תוניסאי, תורכי, יווני, בולגרי מומלץ לכם לבדוק זכאות לדרכון פורטוגלי.

בשנת 2015 החליטה ממשלת פורטוגל לאפשר לצאצאי הגירוש להגיש בקשה לאזרחות פורטוגזית אשר מהווה אזרחות אירופאית לכל דבר ועניין. הגשת הבקשה אינה מחייבת מבחני שפה ולאחרונה גם ישראלים רבים התחילו לקבל את הדרכון.

אז בין אם אתם מחפשים עבודה באירופה, יש לכם עסקים שם או שאתם מעוניינים ללמוד רפואה, ארכיטקטורה, מדעים או אמנות-הדרכון הפורטוגלי אירופאי מציע עבורכם לא מעט יתרונות. לא תצטרכו אשרת עבודה, תוכלו לנוע בחופשיות בין מדינות האיחוד ולזכות לסבסוד בשכר הלימוד ובחלק מהמקומות אפילו ללמוד בחינם! כדי להגיש את הבקשה, תצטרכו לקבל אישור מהקהילות היהודיות בפורטוגל על הקשר המשפחתי לגירוש ובמקביל להגיש בקשה לרשויות החוק המקומיות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully