וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הקוסמטית: טיפול אנטי אייג'ינג ב-15 דקות

11.6.2017 / 8:41

קמטים, היעדר ברק, עור רפוי, נזקי שמש, כתמי פיגמנטציה, אקנה. כולם נזקים שנגרמים לעור הפנים שלנו עם הזמן. מכשיר קוסמטי חדשני מציע לנו טיפול אנטיאייג'ינג ב-15 דקות. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף טניה שיפרין

בשלב כזה או אחר, זה קורה לכל אחת מאיתנו... אפשר לטפל בזה, אבל לא תמיד יש לנו זמן או סבלנות לחכות לתוצאות. כמובן שאנחנו מדברות על קמטים, היעדר ברק, עור רפוי, נזקי שמש, כתמי פיגמנטציה, אקנה ועוד נזקים לעור הפנים שנגרמים לנו עם הזמן.

לאחרונה, טיפול פנים קוסמטי חדשני בשם WISHPRO הפך ליותר ויותר פופולארי ואף זכה בשנת 2014 בפרס החדשנות בקונגרס נובל אסתטיק. כדי להבין האם באמת אפשר להחזיר 15 שנים ב-15 דקות, שוחחנו עם טניה שיפרין, קוסמטיקאית מוסמכת פרא-רפואית עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בטיפולים קוסמטיים, שכבר ראתה לא מעט טכנולוגיות והבטחות בכל הנוגע לאנטי אייג'ינג ונזקי עור אחרים.

טניה מספרת כי מעבר לכל צל של ספק מדובר במהפך קוסמטי. מעבר לעובדה כי מדובר בטיפולים של כ-15 דקות בלבד, התוצאות נראות כבר מהטיפול הראשון וכבר לא צריך להסתובב כמה ימים עם פנים אדומות ונפוחות. גם אפשר להבין מדוע- מדובר בטיפול נעים ומרגיע ללא תופעות לוואי. מבחינה טכנולוגית, המכשיר כולל 4 ראשים ובכל טיפול נבחר הראש הטכנולוגי לפי התוצאה אליה נרצה להגיע.
ראש ירוק אשר משלב פולס מגנטי ומיועד לפילינג ועיסוי לימפתי, ניקוי והזנת העור, המרצת הדם והגברת הניקוז הלימפתי.

ראש סגול – אשר מתניע תהליכי אנטי אייג'ינג ושיפור מרקם העור. נורת הלד שבו מעודדת את הגוף לייצר קולגן אשר תורם לאלסטיות של העור.
ראש כחול – אשר מרגיע את העור ומטפל באקנה.
ראש צהוב – שהזרם בו תורם למיצוק שרירי הפנים ולהאטת תהליכי הזדקנות העור.

לכל אחד מהטיפולים גם מותאמת קפסולה אשר מחדירה חומרי הזנה איכותיים. הקפסולות מגיעות בסדרות שונות אשר מותאמות לגילאים, בעיות ומטרות שונות. למשל, נטורל ליין - הסדרה הטבעית אשר מזינה ומטפלת בעור רגיש יבש ומגורה ,ועור צעיר. אינפיוז'ן ליין אשר נועדה להאט ולטשטש את סימני ותחילת תהליך התבגרות העור ומיועד בעיקר לנשים צעירות ופעילות. וסדרת אקטיב פרולונג אשר מפעילה מחדש , מחייה ומשקמת עור עייף וחסר חיים שנחשף לזיהום אוויר ,מתח ופגעי מזג האוויר.

ליין הקפסולות הטבעיות כולל פילינג מתקלף, קלמינג מילק, אנטי אייג'ינג ורג'וביניישן. ליין הקפסולות האקטיביות כולל בוטוקס, קולגן וקפסולה היאלורונית. טניה שיפרין מסבירה כי חשוב להתאים לכל אחת את הטיפול המתאים ביותר-בהתאם לבעיה ממנה היא סובלת, סוג העור והתוצאה הרצויה. אפשר לעשות טיפול נקודתי ואפשר גם לבנות תכנית אישית של טיפול מונע ששם דגש על תוצאות לטווח הרחוק.

לקבלת ייעוץ ולתאם טיפול? הקליקי כאן

Family Guide בשיתוף טניה שיפרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully