וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש שאתה נוהג באוטו חדש: טיפים שווים לניקוי הרכב

5.6.2017 / 11:33

אחד הדברים הכיפיים ביותר זה לנהוג ברכב נקי ומצוחצח שמרגיש כמו חדש. אך מעבר לתחושת ההנאה, ניקיון הרכב עוזר גם לשמור על ערכו ומונע בעיות בצבע, בפלסטיק ובפנים הרכב. אז כיצד עושים זאת? כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף ביתן ספארק

אחד הדברים הכיפיים ביותר זה לנהוג ברכב נקי ומצוחצח שמרגיש כמו חדש. אך מעבר לתחושת ההנאה, ניקיון הרכב עוזר גם לשמור על ערכו ומונע בעיות בצבע, בפלסטיק ובפנים הרכב. אז כיצד עושים זאת? דוד אברהמוב, מנהל מותג מגוואיירס, ביתן ספרק -יבוא חלפים ואביזרי רכב, נותן לנו כמה טיפים מהירים שיעזרו לכל אחד מאתנו לשמור על הרכב. מעוניינים בטיפים נוספים? צפו בכתבת הווידאו.

1.כאשר אתם רוחצים את הרכב, חשוב להקפיד ולהשתמש אך ורק בחומרי טיפוח וניקוי ייעודים לרכב! חומרי ניקיון לבית הם לרוב אגרסיביים ומכילים דטרגנטים אשר עלולים לפגוע בשכבות ההגנה של צבע המכונית ולעיתים אף לגרום נזק בלתי הפיך. שמפו שמיועד לרכב הוא הטוב ביותר לרחיצת הרכב. ישנם סוגים של שמפו שמכילים גם ווקס ומסייעים בשמירת הווקס הקיים על הרכב.

2.למרות שזה כרוך ביותר עבודה, השתדלו לשטוף את הרכב באופן ידני תוך שימוש בכפפת מייקרופייבר על מנת למנוע שריטות (סווירלים) לצבע הרכב. אסור להשתמש בסמרטוטים מלוכלכים, מטאטא , סקוצ'ים ושאר אביזרים שישרטו את צבע הרכב.

3.יש מעל צבע הרכב לכלוך שאינו יורד? מקבלים תחושה מחוספסת כשמחליקים את היד על הרכב גם אחרי השטיפה? השתמשו בפלסטלינה ונוזל סיכוך ייעודי להסרת כל אותם מפגעים שצמודים חזק מעל הצבע. מדובר בפתרון מקצועי להסרה של לכלוך שנגרם מחומרי ריסוס, משקעי טיפות מים, זפת, נתזי בוץ, שמן ועוד...

4.המטליות הטובות ביותר לניגוב הרכב הן מטליות מיקרופייבר אשר מנגבות ביעילות את הרכב מבלי להשאיר שריטות. מרקם המיקרופייבר לוכד בקלות וביעילות לכלוך
וסופח במהירות את שאריות המים. סיבי המייקרופייבר, מלבד יכולת ספיגת הנוזלים המעולה, גם אוספים לתוכם את הלכלוך שעל הצבע מבלי לגרור אותו ולשרוט עקב כך את הצבע.

5.פוליש יחזיר לרכב את הברק המקורי של הצבע ע"י ליטוש עדין של שכבה דקה מאוד של הלכה הפגומה. כמו כן, פוליש יסיר שריטות קלות, הולגרמות וסווירלים (סוגים של שריטות). הפוליש מתבצע בשני שלבים - פוליש גס (COMPOUND) ופוליש עדין (POLISH). ניתן ליישם את הפוליש באופן ידני או באמצעות מכונת DA (אורביטלית).

6.יש כיום סוגים שונים של ווקס לרכב. השיקולים בבחירת הווקס הם העדפה אישית של קלות היישום (ספריי בהתזה, וקס נוזלי או משחה), אפקט הווקס- מראה רטוב או רק מבריק וכן שרידות הווקס להגנה לזמן ממושך (חודשיים עד שנה תלוי בסוג) וכן יכולת דחיית המים (הידרופוביות). כמו כן, כיום מאוד נפוץ השימוש בחומרי ציפוי פולימריים הידועים בכינוי : "ננו" "קריסטל" "טפלון" או ציפוי "קרמי". ציפויים אלו הם בעלי מקדם הגנה גבוה ושרידות גבוהה יחסית לעומת הווקסים. אולם היישום בד"כ מצריך עבודה של דיטיילר מקצועי. כמובן שציפויים אלו הרבה יותר יקרים.

7.תחזוקת פנים הרכב תלויה מאוד בטעם האישי. נוזלי ההגנה לדשבורד (לוח שעונים) נבדלים במידת הברק שלהם ומה שחשוב שתהיה להם יכולת הגנה נגד קרינת UV.

8.ריפודי עור יש לנקות באמצעות תכשירים יעודיים ולהקפיד על מריחת אוטם/מרכך ייעודי לאחר הניקוי.

9.בריחות רעים ניתן לטפל באמצעות חומרים מנטרלי ריח כמו רימוני הריח שבנוסף לניטרול הריח הרע גם מבשמים את אריגי הרכב למספר שבועות.

10.ניקוי והברקת הצמיגים והאופנים (ג'נטים) משלימה את תהליך הטיפוח ונותנת מראה רענן וחדש.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף ביתן ספארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully