וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלו האם גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי-אירופאי

4.6.2017 / 11:03

אם סבא או סבתא שלכם הגיעו מתורכיה או יוון -גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי- אירופאי. ההחלטה של ממשלת פורטוגל בשנת 2015 להעניק לצאצאי גירוש ספרד ופורטוגל זכאות לאזרחות פורטוגזית מגשימה את עצמה. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף תותי אשבל

אם סבא או סבתא שלכם הגיעו מתורכיה או יוון -גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי- אירופאי. ההחלטה של ממשלת פורטוגל בשנת 2015 להעניק לצאצאי גירוש ספרד ופורטוגל זכאות לאזרחות פורטוגזית מגשימה את עצמה. עד היום, יש לא מעט אנשים אשר זכאים לדרכון הפורטוגלי-אירופאי, אך לא מודעים לכך.

הם לא תמיד מבינים מה הקשר שלהם לפורטוגל, מה יעשו עם הדרכון ואם בכלל יקבלו אותו. אז לפני שנעשה קצת סדר, חשוב לספר שיש כבר ישראלים שקיבלו דרכון פורטוגלי-אירופאי ונהנים מכל היתרונות שלו. אז מה הקשר שלכם לפורטוגל? לאחר הגירוש מספרד בשנת 1492, יהודים רבים גורשו לפורטוגל וכעבור שנים בודדות גורשו שוב למדינות כגון יוגוסלביה, הולנד, תורכיה, יוון, בולגריה, תוניס, מרוקו, לוב, מצרים אלג'יריה, מצרים וסוריה. ומה תעשו עם הדרכון? תזכו לסבסוד בשכר הלימודים באוניברסיטאות באירופה, תוכלו לרכוש שם נדל"ן, לפתוח עסק, לעבור בין מדינות האיחוד ולהיכנס לארצות הברית ללא ויזה!

נשארה השאלה, האם תקבלו אותו? בניגוד למדינות אחרות באירופה, בפורטוגל אין צורך במבחני שפה ואין צורך להגיע לליסבון, אך דברים משתנים וכדאי לבדוק את זכאותכם לדרכון הפורטוגלי בהקדם.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully