וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים באור: גופי תאורה "כחול לבן" מציפים את העולם באור

4.6.2017 / 10:43

תשכחו משנדילירים ומנורות תלויות. כשמעצבים חללים בבית, במשרד ואפילו במרכזי קניות ומלונות, לתאורה משמעות אדירה כחלק בלתי נפרד ומעצים של כל קו עיצובי. באמצעות גופי תאורה מעוצבים ניתן לשטוף חללים באור יום מבלי שנראה את מקור התאורה. ככל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף בלקו לד

תשכחו משנדילירים ומנורות תלויות. כשמעצבים חללים בבית, במשרד ואפילו במרכזי קניות ומלונות, לתאורה משמעות אדירה כחלק בלתי נפרד ומעצים של כל קו עיצובי. באמצעות גופי תאורה מעוצבים ניתן לשטוף חללים באור יום מבלי שנראה את מקור התאורה, ניתן להפוך כל תקרה למוארת באור רך, ניתן להטמיע תאורה בין המרצפות, בקווי החיבור בין הרצפה לתקרה, בתוך נישות, בתחתית מדף, בין האבנים המשתלבות בגינה ועוד.

בשנים האחרונות חלה מהפכה של ממש בתחום התאורה ואנחנו עדים לשתי מגמות בולטות- מגמה טכנולוגית ומגמה עיצובית. המגמה הטכנולוגית היא במעבר לשימוש בנורות לד אשר מוטמעות בגוף אלומיניום המשמש כבסיס וכמגן לנורות. השילוב בין השניים מתבטא גם בחיסכון של עד כ-80% בהוצאות החשמל. המגמה העיצובית מתבטאת בכך שיותר ויותר אנשים מחפשים גוף תאורה שמעוצב לפי הטעם האישי שלהם. בין אם מדובר בגודל או צבע גוף התאורה או בכמות וגוון האור.

הבעיה? האפשרויות בשוק הן עדיין מוגבלות ובד"כ מיובאים לארץ רק תכתיבי טרנדים שאינם מתאימים לאוהבי העיצוב המיוחד. אז כיצד תמצאו גופי תאורה שמעוצבים בדיוק לפי הטעם שלכם? צפו בכתבת הווידאו בה ליאת קופלנד, מנכ"לית ובעלים של מפעל "בלקו לד", נותנת כמה טיפים לעיצוב התאורה בבית ומסבירה כמה זה פשוט להאיר מחדש את הבית לפי הסגנון האישי שלנו.

למידע נוסף לחצ/י

Family Guide בשיתוף בלקו לד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully