וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מייצרים את הפאה כך שתהיה המושלמת עבורך?

18.5.2017 / 17:21

הדבר שהכי חשוב לכל מי שמשתמשת בתוספות שיער או פאה כפתרון לדלילות או אובדן שיער, הוא שהן ישתלבו עם הפנים ועם השיער הקיים כך שהמראה הסופי יהיה טבעי לחלוטין. מאחורי יצירת המראה המושלם עומד תהליך מורכב ומרתק שהוא ממש בגדר אמנות. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

הדבר שהכי חשוב לכל מי שמשתמשת בתוספות שיער או פאה כפתרון לדלילות או אובדן שיער, הוא שהן ישתלבו עם הפנים ועם השיער הקיים כך שהמראה הסופי יהיה טבעי לחלוטין.

מאחורי יצירת המראה המושלם עומד תהליך מורכב ומרתק שהוא ממש בגדר אמנות. אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי HAIR FASHION, מספר שכאשר יש צורך בהתאמה מיוחדת של פאה או תוספת , השלב הראשון הוא מדידת הראש והאזור שדורש פתרון- זאת יכולה להיות תוספת כשיש דלילות שיער באזורים מסוימים או פאה מלאה במקרים של אובדן שיער מלא.

לאחר מכן, מומחה בעל ניסיון בהתאמת תוספות ופאות יבחר יחד עם הלקוחה את הצבע, הטקסטורה האורך וצפיפות השיער שיראו הכי טבעיים ונכונים עבורה.

החלטה נוספת שיש לקחת בשלב זה היא לגבי סוג התוספת או הפאה- היא יכולה להיות תפורה במכונה, שזורה בעבודת יד או עשויה בשילוב של טכניקות. גם לסוג התספורת הרצויה יש השפעה- בחירה בתספורת שטוחה או גבוהה למשל, שמשפיעה על אופן ההכנה והשזירה של הפאה או התוספת. אחרי שהתקבלו כל ההחלטות, מגיע זמן הביצוע.

זה מתחיל בבניית הרשת וניקוי והכנת השיער ורק אז מתחילה עבודת השזירה המוקפדת. כאשר השיער כבר שזור ברשת, מוזמנת הלקוחה למדוד את הפאה לקראת תהליך העיצוב- וכיוון שהמטרה היא כמובן מראה טבעי ומותאם אישית, העיצוב הסופי נעשה על ראש הלקוחה, ממש כמו בתספורת במספרה. החל בדיוק של התספורת והתאמה שלה לפנים, וכלה בצבע והוספת גוונים. התהליך כולו אורך לרוב 8-10 שבועות והוא מחייב ידע מקצועי מעמיק, ניסיון רב ומיומנות. ההקפדה על כל הפרטים היא שהופכת אותו לכזה שמבטיח תוצאה מושלמת, מדויקת ומחמיאה.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully