וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לשיער דליל: הכל על רכישת פאה ותוספות שיער

11.5.2017 / 18:01

השימוש בתוספות שיער ובפאות פופולרי ומקובל מאד בעולם ונשים רבות, לרבות כוכבות הוליווד, מתהדרות ומחזיקות פאות ותוספות שיער במלתחה שלהם לשימוש יום יומי ולאירועים. גם בישראל הטרנד העולמי הופך לפופולרי ונפוץ מאוד בשנים האחרונות. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

השימוש בתוספות שיער ובפאות פופולרי ומקובל מאד בעולם ונשים רבות, לרבות כוכבות הוליווד, מתהדרות ומחזיקות פאות ותוספות שיער במלתחה שלהם לשימוש יום יומי ולאירועים.

גם בישראל הטרנד העולמי הופך לפופולרי ונפוץ מאוד בשנים האחרונות. אתם כנראה לא יודעים עד כמה, כי ברוב המקרים הפאות האיכותיות והמודרניות הן כאלה שכלל לא ניתן להבחין בהן. אז איך זה עובד? הסוד למראה טבעי ונינוח גם כאשר יש שימוש בתוספות או פאה, הוא בהתאמה מדויקת ומקצועית למשתמש/ת.

תהליך ההתאמה כולל ייעוץ שבו מבינים את הצרכים והאפשרויות, מדידות והחלטה על עיצוב ומראה סופי. התאמת של תוספות שיער תכלול בדיקה של המיקום המדויק שבו הן ישתלבו, צביעה ועיצוב שלהן כך שיתאימו לשיער הקיים וישתלבו בו באופן הרמוני.

כאשר מדובר בפאה מלאה ניתן לבחור בין מגוון תסרוקות מחמיאות וצבעים בגוונים שונים, ויש גם צורך גם במדידות ובהתאמה של הרשת. עוד חלק חשוב בתהליך הרכישה של תוספת שיער או פאה הוא הדרכה לגבי הטיפול השוטף שצריך להיות קל ופשוט כך שהיא תיראה טוב לאורך שנים. בכל מקרה, התוצאה הסופית צריכה להיות נוחה, מחמיאה ובלתי מורגשת.

למידע נוסף, לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully