וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבא או הסבתא מתוניס או מרוקו? היתרונות בדרכון פורטוגלי

8.5.2017 / 12:31

בשנת 2015, ממשלת פורטוגל החליטה להעניק זכאות לאזרחות לכל מי שיוכיח קשר למדינות שאליהן הגיעו יוצאי ספרד ופורטוגל לאחר הגירוש המפורסם. אם סבא או סבתא שלכם הגיעו מתוניס או מרוקו, אתם זכאים לדרכון פורטוגלי - אירופאי. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף תותי אשבל

אם סבא או סבתא שלכם הגיעו מתוניס או מרוקו, אתם זכאים לדרכון פורטוגלי - אירופאי.

אז אם אתם שואלים מהו הקשר ומה הן הזכויות שהדרכון הפורטוגלי מקנה, הכתבה הזאת בשבילכם. בשנת 2015, ממשלת פורטוגל החליטה להעניק זכאות לאזרחות לכל מי שיוכיח קשר למדינות שאליהן הגיעו יוצאי ספרד ופורטוגל לאחר הגירוש המפורסם.

מדובר בתיקון עוול היסטורי שכן היהודים במדינות אלה התפרנסו בכבוד, למדו וניהלו חיי חברה ותרבות. והיום? כל מי שמחזיק בדרכון פורטוגלי אירופאי, בניגוד לדרכון הבולגרי למשל, רשאי למשל להיכנס לארה"ב ללא ויזה.

ויש עוד! אם נתקלתם בפרסומים של רכישת דירות להשקעה באירופה, אז חשוב לדעת כי כל מי שמחזיק בדרכון זכאי להקלות משמעותיות בעת הרכישה. אם אתם צעירים ומעוניינים ללמוד, אז הדרכון הפורטוגלי-אירופאי מהווה כרטיס כניסה לאוניברסיטאות ברחבי אירופה ועוד בשכר לימוד מסובסד ובמקומות מסוימים אף בחינם! תוכלו לעבור בין מדינות האיחוד בחופשיות ואף להיכנס למדינות אליהן לא ניתן להיכנס עם הדרכון הישראלי-דבר שמהווה פקטור בעיקר לאנשי עסקים עם קשרים בכל רחבי העולם או חובבי טיולים מושבעים.

נכון לעכשיו אין תוקף להגשת הבקשה, אך החלטה זו עלולה להשתנות ולכן כדאי לבדוק את זכאותכם בהקדם. לסיום, חשוב לדעת כי יש כבר ישראלים רבים אשר הגישו את הבקשה עם כניסת החוק כבר מחזיקים בדרכון ונהנים מכל היתרונות שהוא מקנה.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully