וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהלכה: פאות אופנתיות עבור המגזר הדתי

4.5.2017 / 15:15

ההחלטה על רכישת פאה\כיסוי ראש מלווה את הנשים במגזר הדתי מיום חתונתן ולכל אורך חייהן כאשר השימוש בכיסוי הראש הוא ברוב שעות היממה. המבחר ואפשרויות הבחירה רבות החל בפאות האיכותיות ביותר - קאסטם אירופאי בהזמנה ופאות קאסטם קולקציה ועוד. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

ההחלטה על רכישת פאה\כיסוי ראש מלווה את הנשים במגזר הדתי מיום חתונתן ולכל אורך חייהן כאשר השימוש בכיסוי הראש הוא ברוב שעות היממה. להחלטה שיקולים רבים החל מהמנהג בקהילה אליו משתייכת, גדרי צניעות, דרך צו האופנה, המלצה של חברה, העדפה אישית וכלה בסטטוס חברתי, חשיבה לטווח ארוך ויכולת כספית.

המבחר ואפשרויות הבחירה רבות החל בפאות האיכותיות ביותר - קאסטם אירופאי בהזמנה ופאות קאסטם קולקציה, דרך פאות REMI אירופאי וכלה בפאות משיער סינטטי איכותי. מעבר למראה של הפאה יש חשיבות גדולה לנוחות וההתאמה של הרשת לראש לצד תחזוקה קלה ועמידות לאורך זמן.

אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי HAIR FASHION, מהחברות הגדולות והוותיקות התחום
מספר שנשים רבות מהמגזר הדתי בוחרות באפשרויות האיכותיות שהם מציעים כדי להבטיח לעצמם מראה טבעי ואופנתי לאורך זמן. בניגוד לדעה הרווחת יש חשיבות והקפדה על טרנדים אופנתיים והעיצובים ולמעשה מראה ועיצוב הפאה מושפע לא אחת מהטרנדים העכשוויים של אופנת השיער המקומית והעולמית.

על מנת לאפשר ללקוחות למדוד ולהתרשם מהפאות עומדות לרשות הלקוחות מלאי של יותר מ 1000 פאות מכל הסוגים. בנוסף מתאפשר ללקוחות להזמין פאה בהזמנה אישית ( custom made) כאשר בתהליך הייצור מתייחסים למבנה הרשת ובשיער ולעיצוב הסופי הנדרש. המבנה הייחודי של הרשת עליה יושבת הפאה עשויה גם היא מחומרים טבעיים, מה שמקנה לפאה נוחות מרבית ועמידות לאורך זמן.

יש חשיבות עצומה לייעוץ המקצועי הלוקח בחשבון את מבנה הפנים וגוון העור כדי להבטיח את בחירת הפאה הנכונה שתחמיא ללקוחה.
מתוך המגוון הרחב אלה הן הפאות הנפוצות ביותר במגזר הדתי:

פאה קאסטם בהזמנה אישית- אלה הפאות האיכותיות ביותר המיוצרות בעבודת יד ובהתאמה מלאה לצרכיה ורצונותיה של המזמינה. השיער בו משתמשים הוא 100% טבעי אירופאי שלא עבר שום טיפול כימי או תעשייתי. פאות אלה מתאפיינות במשקל קל מאוד והמראה והמגע שלהן טבעי לחלוטין.

פאת קאסטם קולקציה- עשויה מאותם חומרים איכותיים של הפאות בהזמנה אישית, אך תהליך הייצור שלהן הוא במזרח- מה שמוזיל את העלויות. במידת הצורך ניתן להתאים את הפאה למבנה הפנים והראש.

פאת remi קאסטם- עשויה 100% שיער טבעי אירופאי שעבר עיבוד קל ומגיעה ב-3 אורכים: קצר בינוני וארוך. הפאה קלה וניתן להתאימה למבנה הראש והפנים.
פאה סינטטית – פאה העשויה משיער סינטטי איכותי המתאימה בעיקר לתספורות קצרות.

פאה שקופה – המילה האחרונה בעולם הפאות. פאה בה השיער האיכותי ביותר השזור כולו בעבודת יד על רשת דקה ומיוחדת המקנה לפאה מראה טבעי לחלוטין לרבות האפשרות לסרק אותה לכל הכיוונים לרבות סירוק לאחור.

כחלק בלתי נפרד מתהליך התאמת הפאה ללקוחה, נותנים ברבקה זהבי גם הדרכה לטיפול בפאה ושמירה עליה כך שתיראה יפה ומחמיאה גם זמן רב אחרי הרכישה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully