וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לגיל השלישי: כל הפרטים על ביטוח סיעודי

4.5.2017 / 14:43

ביטוח סיעודי נועד לעזור לנו להתכלכל במידה ואנו מאבדים את היכולת לעשות זאת בעקבות תאונת דרכים, תאונת עבודה, מחלה קשה ואפילו פעולות איבה. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף אקוויטי

כמעט כל אחד מאתנו מכיר מישהו שבמהלך חייו הזדקק לסיוע סיעודי. בין אם זה לתקופה מסוימת ובין אם זה באופן קבוע, מדובר בחוויה קשה שהנטל הכלכלי רק הופך אותה לקשה יותר. עבור אנשים צעירים, טיפול סיעודי מתקשר אסוציאטיבית לאנשים קשישים, אך בפועל גם צעירים רבים נזקקים לטיפול זה.

מבחינה פסיכולוגית לא תמיד פשוט לחשוב על הרגע הזה בו לא נוכל לטפל בעצמנו ולדאוג למשפחתנו, אך כפי שאתם יודעים זה עלול לקרות.

כדי לקבל את המענה הטוב ביותר עבור מקרים כאלה, מוטב לרכוש ביטוח סיעודי ורצוי לעשות זאת כבר בגיל צעיר. ביטוח זה הוא קודם כל ביטוח כלכלי. הוא מכסה תאונת דרכים, תאונת עבודה, מחלה קשה ואפילו פעולות איבה.

קיימות פוליסות קולקטיביות בקופות החולים, שאליהם כל אחד יכול להצטרף, מחירן הוא זול באופן יחסי אך הן מספקות כיסוי חלקי בלבד. בפוליסה קיימות החרגות במקרים של תאונות עבודה, תאונות דרכים ופעולות איבה, וכן תקופת הכיסוי היא ל- 5 שנים בלבד.

אז מדוע מומלץ לרכוש פוליסה סיעודית פרטית ומה היתרונות ברכישתה בגיל צעיר ? ביטוח סיעודי פרטי נותן כיסוי רחב ומקיף יותר ממה שנותן הקולקטיב בקופות החולים, הוא מאפשר להרחיב את הסכום שנותנות קופות החולים וכן להאריך את תקופת הביטוח מעבר ל 5 שנים.

היתרון לרכישתו בגיל צעיר נובע מכמה סיבות. הראשונה, תהליך החיתום, ככל שאני צעיר יותר, סביר להניח שאני יותר בריא ויכול לעבור את הצהרת הבריאות בקלות וללא החרגות. השנייה, היא העובדה שהעלות נקבעת לפי גיל ההצטרפות וככל שאצטרף מוקדם יותר כך גם העלות החודשית תהיה נמוכה יותר. ברוב הפוליסות הסיעודיות הפרמיה היא קבועה, מה שאומר שהיא לא תשתנה לאורך כל חיי הפוליסה וגיל ההצטרפות הופך להיות נקודה קריטית.

הסיבה השלישית היא ערכי הסילוק, ערכי הסילוק הם חיסכון סיעודי שנצבר לכל מי שקונה פוליסה סיעודית פרטית בפרמיה קבועה (אחוז מסוים מהפוליסה נשמר גם במקרה של הפסקת תשלומים), וגם אם לאחר תקופה הוא יפסיק לשלם את הביטוח, ערכי הסילוק שנצברו עדיין יעמדו לזכותו במקרה שיהיה סיעודי בעתיד.

לדוגמא, צעיר שיעשה לעצמו ביטוח סיעודי בגיל 20 ויפסיק לשלם את הפרמיה לאחר 30 שנה יחזיק ברשותו כ- 60% מהכיסוי הסיעודי שרכש ויוכל להשתמש בו בכל גיל אם יצטרך. סעיף ערכי הסילוק הוא אחד החשובים ביותר שעליכם לבחון בעת רכישת הביטוח. לסיום, ציינו קודם את ההיבט הפסיכולוגי ברכישת ביטוח סיעודי פרטי ומדוע קשה לחשוב על הרגע בו לא נוכל לטפל בעצמנו, אך מצד שני אפשר גם לראות בזה ביטוח שמקנה המון שקט נפשי.

הנאמר בכתבה הוא בגדר המלצה ואינו מהווה תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני/השקעות

לפרטים נוספים על ביטוח סיעודי לחצו כאן

Family Guide בשיתוף אקוויטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully