וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתחדש? פתרונות מימון גמישים לרכישת רכב חדש

4.5.2017 / 14:30

ליסינג בנוי מתשלום מקדמה, תשלום חודשי ותשלום היתרה בסוף התקופה. זוהי למעשה הלוואה בה ניתן לדחות חלק מההלוואה עד לסוף התקופה. כיוון שליסינג מימוני נעשה לרוב בשיתוף בנקים, ניתן גם בסוף התקופה לפרוס את יתרת התשלום לתקופה נוספת. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף גזפרו

"אני צריך 3 ברלינגו, 2 שברולט קרוז וקיה פיקנטו אחת. אני לא נמצא בחריגה בבנק אבל גם לא רוצה להעמיס יותר מדי על מסגרת האשראי השוטפת". אמירה מסוג זה הפכה בשנים האחרונות לנפוצה מאוד בקרב בעלי עסקים, בעיקר עסקים בינוניים וקטנים.

מצד אחד, כל בעל עסק מחפש דרכים לצמוח ולהגיע לשווקים חדשים ומצד שני חשוב לשמור על תזרים מזומנים ועל מאזן כלכלי חיובי. בתקופות של רכישות גדולות, כמו למשל רכבים, יש צורך ממשי בפתרון גמיש שמותאם לצרכי העסק-התפעוליים והכלכליים.

ליסינג מימוני נועד לענות לצרכים אלה. בגדול, ליסינג בנוי מתשלום מקדמה, תשלום חודשי של הריבית ותשלום היתרה בסוף התקופה. זוהי למעשה הלוואת גרייס בה ניתן לדחות חלק מההלוואה עד לסוף התקופה. כיוון שליסינג מימוני נעשה לרוב בשיתוף בנקים, ניתן גם בסוף התקופה לפרוס את יתרת התשלום לתקופה נוספת. כאשר בתקופת ההלוואה החוכר נהנה מביטחון מלא לא רק מחברת הליסינג, אלא גם של הבנק.

אך לפני שחותמים על חוזה הליסינג יש כמה פרמטרים שחשוב מאוד לשים אליהם לב.
1.מהו גובה המימון והאם ניתן לקבל עד 100% מימון?
2.מהי תקופת הפריסה? האם היא מגיעה עד 60 תשלומים? כי לרוב 3 שנים זה הזמן הממוצע בו חברה מחזיקה בכל רכב.
3.האם הרכב החדש אכן עומד על "0 ק"מ" והאם הוא מגיע מיבואן?
4.מהו היצע הרכבים המוצע בחברת הליסינג? לכל עסק יש צרכים והעדפות וחשוב שהגמישות לא תהיה רק בפריסת התשלומים אלא גם בסוגי ויבואני הרכב.
5.האם חברת הליסינג מאפשרת התאמה ותוספות שונות ע"פ צרכי הלקוח?

בשורה התחתונה? חשוב לבדוק כי חברת הליסינג מתאימה את עצמה לצרכי העסק שלך-בין אם זה בתנאי ההלוואה ובין אם זה בהיצע הרכבים. כי אלה יאפשרו לעסק שלך להגיע ליעדים רחוקים ברכבים חדשים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף גזפרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully