וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתרונות בשימוש במערכות מים חמים המופעלים על גז

4.5.2017 / 14:22

בשנים האחרונות, השימוש במערכות מים חמים המופעלות בגז (גפ"מ-גז פחמימני מעובה) הפך לנפוץ מאוד בקרב המגזר התעשייתי, המסחרי, החקלאי וגם הפרטי. הסיבות והיתרונות, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף פזגז

אנחנו וילדינו נתקלים בהם בבתי ספר, בבתי מלון, מסעדות וכמובן שגם בבית, יש להם השפעה כלכלית, בריאותית וסביבתית על כל אחד מאתנו ובוא נגיד את האמת-קשה מאוד בלעדיהם.

הכוונה היא כמובן למים חמים ובשנים האחרונות, השימוש במערכות מים חמים המופעלות בגז (גפ"מ-גז פחמימני מעובה) הפך לנפוץ מאוד בקרב המגזר התעשייתי, המסחרי, החקלאי וגם הפרטי.

הסיבות לכך הן שמערכות אלה מנצלות אנרגיה בצורה טובה יותר ולכן ידידותיות לסביבה וגם חסכוניות יותר מאשר שימוש במערכת מקבילה אשר עובדת על חשמל. במספרים? שימוש במערכת חימום מים על גז בבניינים ומבנים תעשייתיים חוסכת מעלויות האנרגיה, כיוון שהן עובדות בתיאום עם המערכות הסולאריות. במערכות מים חמים המופעלות על גז אין בזבוז אנרגיה ולמעשה משלמים רק על כמות המים החמים שנצרכה. המכשירים מספקים מים חמים בטמפרטורה המבוקשת וכאשר הם מגיעים אליה, מכשיר החימום משהה את פעולתו.

המים מגיעים לברז בטמפרטורה הרצויה באופן מיידי וכיוון שהם מתחממים באופן מהיר בדרך אלינו, הם אינם נאגרים. חשוב להסביר, כאשר מים נאגרים במיכל ובדוד המים בפרט, המיכל הופך למצע לגידול בקטריות וחיידקים-שחלקם מסוכנים, כמו למשל חיידק הלגיונלה. בנוסף, בשינוי טמפרטורה נוצרת אבנית אשר פוגעת ביעילות מערכות המים. בכתבת הווידאו, יניב ברכה, מנהל מערכות בתחום מים חמים בחברת פזגז, מסביר מדוע לשימוש במערכות מים חמים המופעלות בגז יש השפעה כלכלית, בריאותית וסביבתית על כל אחד מאתנו.

למידע נוסף על מערכות מים חמים המופעלות הגז לחצו כאן

Family Guide בשיתוף פזגז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully