וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער דליל בגיל השלישי? יש פיתרון יעיל לבעיה

27.4.2017 / 17:05

הרפואה המודרנית עדיין לא מצאה פתרון מוכח להתדלדלות שיער ונשים רבות בארץ ובעולם מבינות כיום שהפתרון האולטימטיבי לבעיה האסתטית הוא שימוש בתוספות שיער או בפאה. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

בנות ה-60 פלוס של ימינו הן בעצם צעירות. עם חיי חברה פעילים, טיולים, מסיבות ושלל פעילויות, אפשר לומר בביטחון שהסבתות של היום הן לא הסבתות של פעם.

ממש כמו הצעירות, בנות הגיל השלישי מרגישות צורך להשקיע במראה החיצוני שלהן ולהיראות נפלא. אחרי הכל, אם את מרגישה צעירה וחיונית- למה שלא תיראי ככה? אחד הדברים שיכולים להפריע לנשות הגיל השלישי הצעירות בנפשן הוא שיער דליל.

נהוג לחשוב שמדובר בתופעה שמאפיינת נשים בנות 70 ומעלה, אבל הנתונים המדעיים מצביעים על כך ש-60% מהנשים בגיל 50 מדווחות על נשירת שיער מוגברת או התדלדלות של כמות השיער.

ברוב המקרים הסיבה לנשירה היא השינויים ההורמונליים של גיל המעבר, אבל נשירת שיער יכולה להיות גם גנטית או לנבוע מבעיות בבריאותיות שונות כמו תפקוד נמוך של בלוטת התריס. הרפואה המודרנית עדיין לא מצאה פתרון מוכח להתדלדלות שיער ונשים רבות בארץ ובעולם מבינות כיום שהפתרון האולטימטיבי לבעיה האסתטית הוא שימוש בתוספות שיער או בפאה.

אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי HAIR FASHION מספר שתוספות השיער והפאות שמיוצרות כיום, בין אם הן משיער סינתטי או אמיתי, הן קלות משקל, במראה טבעי לחלוטין ומתאימות באופן מושלם למבנה הפנים והראש. בתהליך ההתאמה של התוספות או הפאה ניתן לבחור בתספורת, צבע, גוונים וטקסטורה כך שהתוצאה תהיה טרנדית, מחמיאה ותיראה 100% טבעית. כי אף פעם לא מאוחר להיראות טוב ולהרגיש טוב.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully