וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו לדבר איתו: היתרונות של סוכן ביטוח על פני ביטוח ברשת

25.4.2017 / 11:39

סוכן הביטוח נועד בשביל לענות לכם כל השאלות שלא תמיד תמצאו להן ברשת את התשובות שמתאימות לכם. נכון שהיום נהוג לחפש את הדיל הביטוחי הטוב ביותר דרך הרשת, אבל לסוכן ביטוח יתרונות רבים על פני ביטוח און ליין. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרסו ביטוחים

נתחיל בשבירת מיתוס, רכישת ביטוח דרך האינטרנט היא לא בהכרח זולה יותר מרכישת פוליסה דרך סוכן ביטוח. בנוסף, גם את מחיר הפוליסה שנרכשת דרך סוכן ביטוח ניתן ומומלץ להשוות ברשת וחשוב להבין כי אמנם המחיר הסופי חשוב, אך היקף הכיסוי וגובה התשלום בעת הצורך הוא לא פחות חשוב-בכל זאת בשביל זה אנחנו רוכשים ביטוח.

אחד הדברים הכי חשובים בביטוח הוא להתאים אותו לצרכים שלנו, יש סעיפים שנוכל לוותר עליהם ולהוזיל את העלות ויש הרחבות שכדאי לרכוש. סוכן הביטוח נועד בשביל לענות לכם כל השאלות שלא תמיד תמצאו להן ברשת את התשובות שמתאימות לכם.

אף יותר מזה, מומלץ לשאול את סוכן הביטוח כל דבר שמטריד אתכם לגבי הפוליסה אף מספר פעמים, עד שתהיו בטוחים שאתם מבינים לעומק את המשמעות. תפקידו של סוכן הביטוח הוא לשמור על האינטרסים שלכם ולהתאים לכם את הפתרון הטוב ביותר, לשם כך סוכני הביטוח עובדים מול מספר חברות ביטוח ולמעשה בונים לכם "מכרז" בו תקבלו את התנאים הטובים ביותר.

כפי שאתם וודאי יודעים, יש ביטוח רכב, דירה, עסק, נסיעות לחו"ל וכו' וסוכן הביטוח למעשה מרכז את התיק הביטוחי ויכול לפעול למענכם בכל תחומי החיים להם רכשתם ביטוח. סוכן הביטוח גם מנהל את התביעה באופן אישי עבור מבוטחיו. בשורה התחתונה? כמו בכל תחומי החיים, עזרתם של אנשי מקצוע מוכיחה את עצמה.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף קרסו ביטוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully