וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל ולא העזתם לשאול

5.4.2017 / 19:11

למה אנחנו צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הוא כולל? איך נדע להתאים את הביטוח למטרת הנסיעה? תשובות לשאלות אלו ועוד, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרסו ביטוחים

זוהי קריאה אחרונה לכל הטסים לחו"ל! האם רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל? ולא פחות חשוב, האם בדקתם מה הפוליסה כוללת? לפני שנסביר מה צריך לבדוק בתנאי הפוליסה, נציין כי כל אזרח ישראלי מחזיק בביטוח בריאות ממלכתי, הניתן לו דרך אחת מקופות-החולים ומקנה לו אפשרות לקבל טיפולים רפואיים, לרכוש תרופות וכן הלאה בסבסוד של קופת-החולים. אך מהרגע שעוזבים את הארץ ביטוח זה אינו תקף!

וכיוון שמקרי ביטוח עלולים לקרות מהרגע הראשון בו מתחיל הטיול, יש לרכוש את ביטוח הנסיעות לחו"ל מבעוד מועד וטרם יציאתנו מהארץ. סיבה נוספת לכך היא שניתן להוסיף לפוליסה סעיף המקנה כיסוי במקרה בו תאלצו לבטל את הטיסה בכך לחסוך את עלויות הביטול שעלולות להיות גבוהות.

באופן כללי, ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב מביטוח רפואי, ביטוח מטען, כיסוי על ביטול נסיעה והגנה משפטית וחשוב להתאים את ביטוח הנסיעות לחו"ל לאופי ומטרת הנסיעה. לנסיעה קצרה בין אם מדובר בנסיעת עסקים או נופש "בטן-גב", ניתן לרוב להסתפק בביטוח נסיעות לחו"ל סטנדרטי. אם אתם מתכננים חופשה שכוללת ספורט אקסטרים או טיול בסגנון תרמילאים, מוטב לרכוש פוליסה מורחבת.

מחיר הפוליסה נקבע ע"פ גיל ומצב בריאותי, יעד ומטרת הנסיעה וטרם רכישתה כדאי לבדוק אם הביטוח מממן טיסה לארץ במקרה המצריך טיפול רפואי דחוף-במקרים מסוימים הביטו גם יכול לכלול הטסה לארץ במקרה של מצב רפואי של בן משפחה.

במידה ותזדקקו לפינוי לבית חולים בחו"ל, חשוב לבדוק אם הפוליסה כוללת פינוי יבשתי, אווירי או ימי ובאיזה תנאים? בנוסף, אנחנו לא מאחלים לאף אחד להגיע למצב זה אך חשוב לבדוק אם ביטוח הנסיעות לחו"ל כולל העברת גופה כיוון שמדובר בהוצאה כספית כבדה.

סעיפים נוספים שכדאי לבדוק הם הגנה משפטית מפני הליכים פליליים בחו"ל וחבות כלפי צד שלישי במקרה של גרימת נזק למקום בו אתם שוהים או תאונה.

מחיר ממוצע של פוליסה בסיסית נע בדרך כלל בין 1-4 דולר ליום, אך האם צריך להתבונן רק במחיר הביטוח? כנראה שלא. ביטוח זול אינו תמיד מקיף וגם לא בהכרח כולל את הכיסויים שרלוונטיים לכם. אם משכללים את כל עלות הטיול, גם הביטוח המקיף ביותר לא יהווה באופן יחסי תוספת משמעותית לעלות הכוללת של הטיול. במקרה בו תצטרכו להפעיל את הביטוח ללא ספק תוכלו לחסוך סכומי עתק ולקבל שקט נפשי. לסיום, מומלץ להשוות הצעות של מספר חברות ביטוח, לקרוא את הכיסויים, התנאים למימוש והסייגים והכי חשוב לטייל, ליהנות ולחזור בשלום הביתה !

רוצים עוד פרטים על ביטוח נסיעות לחו"ל? לחצו כאן

Family Guide בשיתוף קרסו ביטוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully