וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום שיער רע" כל יום? תכירו את הפיתרון לשיער דליל

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

5.4.2017 / 19:01

יום שיער רע, הוא מתכון בטוח למצב רוח רע וירידה בביטחון העצמי. ומה קורה כאשר סובלים משיער דליל וכל יום הופך ליום כזה? למרות אין ספור פרסומים והבטחות, אין פיתרון קסם להצמחת שיער והפתרון הנכון והטוב ביותר הוא תוספת שיער. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

יום שיער רע, הוא מתכון בטוח למצב רוח רע וירידה בביטחון העצמי. ומה קורה כאשר סובלים משיער דליל וכל יום הופך ליום כזה? למרות אין ספור פרסומים והבטחות, אין משחות, תרופות ו"פתרונות קסם" להצמחת שיער יש מאיין והפתרון הנכון והטוב ביותר הוא תוספת שיער.

השיער המלא והשופע המתלווה לשימוש בתוספת משפר את ההרגשה ותורם לביטחון העצמי. תוספות השיער מגיעות וזמינות בצורות וסוגים שונים ורבים כאשר הכלל החשוב ביותר אותו יש לזכור הוא לעשות שימוש בתוספת המתאימה ביותר עבורך, תוספת המותאמת באופן מושלם לשיערך וחשוב מכל תוספת שאינה גורמת נזק לקרקפת ולשיער הקיים.

תוספת השיער הבטוחה ביותר היא תוספת השיער בקליפס. תוספת העשויה משיער 100% טבעי אירופאי או REMI אירופאי המותאמת באופן מושלם לשיער ומאפשרת לקיים אורך חיים מלא ופעיל כמעט ללא מגבלה.

התוספת מוצמדת לראש בעזרת קליפסים מיוחדים אשר אינם גורמים נזק לשיער ולקרקפת. תוספות שיער שמחוברות בהלחמה, קרטין, פולימר, קשירה או הדבקה מחייבות תחזוקה יקרה ועלולות לגרום לנזק לשיער ולקרקפת בטווח הבינוני והארוך. אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי "הייר פאשן", מספר כי במהלך 50 שנות פעילותה פיתחה החברה סידרה\קולקציה של 10 תוספות שיער המותאמות לאקלים ולשיער הישראלי הבאות לתת את המענה הנכון והטוב ביותר לסובלות משיער דליל.

בנוסף, מחלקת הייצור המקומית ו 2 קווי הייצור הנוספים במזרח מאפשרים לייצר תוספת בהזמנה אישית ובהתאמה מלאה על פי רצון הלקוחה. ההתאמה כוללת התאמה של שיער התוספת לצבע ולטקסטורה של השיער הקיים עד שלא ניתן להרגיש בקיומה. לאחר התאמת התוספת יש חשיבות גדולה לעיצוב השיער ויצירת הרמוניה וחיבור בין שיער התוספת לשיער הראש.

הניסיון הרב לצד השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל מאפשר ללקוחה לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורה. התוספת מותאמת לתספורת מדורגת או באורך אחד, לתספורת קצוצה או ארוכה עם או בלי פוני ולשיער אסוף או פזור.

זה הזמן להיפרד מהשיער הדליל - NO MORE BAD HAIR DAY
הטיפול בתוספת השיער פשוט וניתן לעשות אותו בבית לאחר קבלת הדרכה, מה שגם מוביל לעלות מינימאלית וחסכון של מאות ואלפי שקלים לעומת תוספות שיער מודבקות. הטיפול העצמי מאפשר לך גמישות ועצמאות מלאה. טיפ נוסף לבעלות השיער הדליל הוא להתאים את התספורת וצבע השיער על מנת שיעניק לך נפח ולא יבליט את הקרקפת.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully