וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על "תוספת שווי רכב" לפוליסת הביטוח כבר שמעתם?

Family Guide בשיתוף קרסו ביטוחים

5.4.2017 / 17:44

סעיף זה מאפשר למבוטח שרכבו החדש הושבת או נגנב לקבל בהתאם לתנאי הפוליסה תגמולים, שלעתים יגיעו עד לגובה מחיר רכישת רכב חדש מאותו יצרן ושל אותו הדגם. כל הפרטים על סעיף הפוליסה, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרסו ביטוחים

רכישה של רכב חדש היא תמיד מרגשת. המראה הנוצץ, טקס הסרת הניילון מהמושבים והנסיעה החלקה הם כיף גדול. אבל בואו גם נודה באמת, רכב חדש עלול גם להכניס אתנו בהתחלה למעט סטרס.

כל שריטה קטנה על הדלת וכל קפה שנשפך על המושב מרחיקים אותנו עוד קצת מתחושת ההתחדשות שאפפה אותנו. אבל כפי שאתם וודאי יודעים, יש מקרים בהם היינו חותמים מראש על שריטה או קצת קפה שנשפך-המקרים האלה הם כאשר הרכב החדש נגנב או מושבת-"טוטאל לוס". בדיוק בשביל מקרים כאלה מומלץ להוסיף לפוליסת הביטוח את סעיף "תוספת שווי רכב".

בגדול, סעיף זה מאפשר למבוטח שרכבו החדש הושבת או נגנב לקבל בהתאם לתנאי הפוליסה תגמולים, שלעתים יגיעו עד לגובה מחיר רכישת רכב חדש מאותו יצרן ושל אותו הדגם. האותיות הקטנות הן שהכסף מיועד אך ורק למטרות רכישה וכי הרחבת פוליסה זו מיועדת אך ורק עבור כלי רכב חדשים. בחלק מחברות הביטוח זה עד שנה מרכישתו ובחלק קטן מהמקרים עד שנתיים.

כמו כן, גם גובה ההחזר משתנה בין חברה לחברה ולעתים הוא יעמוד עד 10% בלבד מערך הרכב ביום האירוע. לכן חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות ולהבין לעומק את תנאי הסעיף במעמד החתימה. בשורה התחתונה? סעיף זה אינו נמצא בתנאי הפוליסה הבסיסיים ויש לבקש אותו, אמנם הוא מייקר את עלות הפוליסה אך בבחינת עלות מול תועלת מדובר באחד הסעיפים החשובים ביותר.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully