וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבוד מהבית: קבלו 21 טיפים שיעזרו לכם להתחיל לעשות זאת כבר מחר

5.4.2017 / 17:11

האינטרנט שינה מקצה לקצה את שוק ודפוסי העבודה וכיום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שעובדים מהבית. למעשה, העבודה מהבית יעילה מאוד שגם חברות רבות מאפשרות לעובדים שלהן לעבוד מהבית בחלק מימי השבוע. הכל על לעבוד מהבית, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף אסכולי

האינטרנט שינה מקצה לקצה את שוק ודפוסי העבודה וכיום אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שעובדים מהבית. למעשה, העבודה מהבית יעילה מאוד שגם חברות רבות מאפשרות לעובדים שלהן לעבוד מהבית בחלק מימי השבוע.
מלבד היעילות, עבודה מהבית גם מאפשרת לכל אחד לייצר לעצמו ערוצי הכנסה נוספים ובכך לממש את הפוטנציאל ולהרוויח כסף מלעשות את מה שהוא באמת אוהב.
אז כמה זמן זה דורש? כמה אפשר להרוויח? איך מייעלים את העבודה?
ומהי שיטת המסחר האלקטרונית שצוברת תאוצה שאתם חייבים להכיר!

קיבצנו עבורכם 21 נקודות למחשבה וטיפים על עבודה מהבית.
1.אבל חסר לי המעגל החברתי! בעבודה מהבית אתם מנהלים את סדר היום שלכם ואפילו רצוי להשאיר זמן בכל יום למפגש עם חברים, בילוי עם בן/בת הזוג או הילדים.

2.כדי לעבוד מהבית צריך משמעת עצמית! נכון, אבל הצלחה בכל תחום בחיים ובעבודה בפרט דורשת משמעת עצמית.

3.כמה זמן ביום צריך לעבוד? זה תלוי בכם, אפשר לעבוד מסביב לשעון וגם אפשר לעבוד שעה-שעתיים-שלוש ועדיין לייצר הכנסה משמעותית.

4.כמה זמן ביום לוקח לכם להגיע לעבודה? קחו את הזמן שבזבזתם על התארגנות ועמידה בפקקים, לרוב זה בין שעה לשעתיים לכל כיוון - מדובר בזמן עבודה יקר שיכולתם לתרגם אותו לזמן עבודה שמייצר לעצמכם עוד כסף.

5.איך מפרידים בין העבודה לחיים הפרטיים? תגדירו שעות עבודה ותעמדו ביעדים.

6.כאשר עובדים מהבית, מומלץ לקחת כמה דקות כדי להתלבש ולהסתדר (לא צריך להגזים בגיהוץ ואיפור). יש לכך השפעה פסיכולוגית אשר משפיעה על היעילות.

7.עבודה מהבית מתאימה לא רק לנשים בהריון, אימהות, פנסיונרים, בעלי מוגבלות ואנשים "בין עבודות". כמעט כל מוצר או שירות ניתן למכור באינטרנט ולעשות זאת מהבית באמצעות מחשב וחיבור לאינטרנט.

8.עבודות נפוצות שניתן לעשות מהבית: טלמרקטינג או שירות לקוחות, כתיבת תוכן, עבודות תרגום, עריכת ווידאו, עיצוב גרפי, פיתוח אפליקציה או תכנות, ייעוץ רפואי ומשפטי אונליין, השמה וכוח אדם, פתיחת חנות מקוונת ומכירה של מוצרים או מוצרים דיגיטליים גם בארץ ובעיקר בעולם כולו.

9.כיצד אפשר להגדיל את מעגל הלקוחות שלי כאשר אני עובד מהבית? מעצם העובדה שפתחתם חנות מקוונת הגדלתם את מעגל הלקוחות הפוטנציאלי. למעשה אנשים מכל רחבי העולם הם עיקר קהל היעד שלכם. ולא בהכרח ישראלים.

10.חנות מקוונת מאפשרת לעבוד בכל שעה שרק תרצו. בין אם אתם טיפוסים של בוקר או עבודה לתוך הלילה, אצלכם בלילה זה בוקר של מישהו אחר בעולם ולהיפך. המסחר באינטרנט הוא מסביב לשעון 24/7. כך שזה לא באמת משנה מתי תבחרו לעבוד.

11.מבלה כל היום ברשתות חברתיות? אחלה! מהיום תקראו לזה "סקר שוק" ותוך כדי כך תקדמו את העמוד העסקי שלכם ותפיצו את המוצרים או השירותים שלכם לקהלים נוספים ובכך תגדילו את מאגר הלקוחות שלכם כל העת.

12.אז פתחתם חנות מקוונת או עמוד עסקי באחת מהרשתות החברתיות? להעלות מוצרים ולהציע שירותים זה לא מספיק. עליכם לייצר אינטראקציות עם אנשים ובעלי עסקים אחרים באינטרנט. תשתתפו בדיונים, תגיבו ותעשו לייקים, זה מעלה את חשיפת העמוד ומראה לאחרים כי לא מדובר באיזה רובוט אוטומטי.

13.אז מהי שיטת המסחר האלקטרוני שאתם חייבים להכיר? דרופשיפינג

14.בדרופשיפינג אתם למעשה מוכרים מוצרים ושירותים של אנשים אחרים דרך החנות שלכם תוך ניצול פערי המחירים. ובכך יוצרים עיסקאות תיווך. בלי לקחת שום סיכון.

15.בדרופשיפינג באמת לא צריך לצאת מהבית! עד שלא מזמינים מכם ומשלמים לכם אתם גם לא מזמינים את המוצר מהספק. אתם תמיד בצד של זה שמרוויח.

16.היתרון בשיטת הדרופשיפינג זה שאתם לא צריכים לרכוש או לאחסן את הסחורה ולא צריכים לארוז או לשלוח אותה בדואר, ברגע שהזמינו מכם אתם מעבירים את ההזמנה לספק שלכם והוא זה שמחזיק את הסחורה במלאי ויהיה מוכן לארוז ולשלוח עבורכם לכל יעד בעולם.

17.ניתן כיום ללמוד בתוך זמן קצר כיצד להקים ולנהל עסק שכולו מתנהל במרחב הווירטואלי ומבוסס על המסחר הדיגיטלי.

18.אפשר בהתחלה להרוויח כמה דולרים ביום ועם הזמן אף להגיע לאלפי דולרים רווח בכל בחודש! אך אל תתפתו להצעות מאנשים שאומרים שזה כל כך פשוט וקל ולא דורש מאמץ. חשוב ללמוד את הנושא ביסודיות, לתרגל ולעבור תהליך בו תרכשו את המיומנות (כמו בכל מקצוע אחר).

19.בשלבים הראשונים, אל תעזבו את מקום העבודה או תוותרו על הכנסות אחרות. תתחילו, תתנסו ורק אחרי שתבססו את החנות המקוונת שלכם ותצברו ניסיון וביטחון תוכלו להתמקד רק בה ולפתח אותה הלאה.

20.כמו בכל מקום עבודה, גם עבודה מהבית דורשת התעסקות עם אדמיניסטרציה כמו לרכוש קפה, בטריות, ניירות או ראשי דיו למדפסת וכו' אז אם אתם כבר גולשים ברשת, תזמינו אותם בזול ותחסכו כסף וגם תוכלו להזדכות על כך כהוצאה מוכרת. בעלי עסקים שעובדים מהבית יכולים להזדכות במס כיוון שהרשויות מכירות להם בחלק משכר הדירה למשל כהוצאה מוכרת.

21.טיפ אחרון, כל העולם הולך לכיוון של מסחר אלקטרוני והגיע הזמן להפסיק לעמוד בפקקים. הגיע הזמן שתפנו יותר זמן למשפחה שלכם, לעסוק בתחביבים שלכם ובעיקר תתחילו להגשים את החלומות שלכם ולא את של הבוס שלכם.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף אסכולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully