וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיט תענוגות לגיל הזהב: הפלגות מפנקות לגיל השלישי

Family Guide בשיתוף קרוז אאוטלט

5.4.2017 / 10:53

אם אתם בפנסיה, מסתובבים בעולם ושולחים לילדים ולנכדים שלכם תמונות מהטיול שלכם בוואטסאפ בזמן שהם עובדים ולומדים, כנראה שגם אתם פיצחתם את סוד החיים הטובים. והאם יש דרך טובה יותר לחיות את החיים ולראות עולם מאשר שייט על אנייה? כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרוז אאוטלט

אם אתם בפנסיה, מסתובבים בעולם ושולחים לילדים ולנכדים שלכם תמונות מהטיול שלכם בוואטסאפ בזמן שהם עובדים ולומדים, כנראה שגם את פיצחתם את סוד החיים הטובים.

והאם יש דרך טובה יותר לחיות את החיים ולראות עולם מאשר שייט על אנייה? כנראה שלא. המושג "טיול אחרי צבא או לימודים" השתרש עמוק יותר בהוויה הישראלית אחרי שנות התשעים ורוב האנשים שנמצאים כיום בפנסיה לא זכו לחוות אותו.

אבל היום המצב השתנה ואנשים מוכיחים כי שישים זה העשרים החדש. באופן כללי, אנשים בגיל הפנסיה נוהגים להפליג באוניות קטנות יותר ולהפלגות של מינימום 12-14 יום. כאשר היתרון המרכזי בהפלגה בין מספר יעדים הוא האפשרות לנוח בעת המעבר בין מקומות מבלי לארוז ולסחוב את המזוודות כל פעם מחדש.

בני גיל הזהב אשר מעדיפים לטייל בקבוצות גם יכולים ליהנות מהיתרונות של טיולים מאורגנים, בהם הפעילויות ומסלולי הטיולים בזמן העגינה מותאמים להעדפות שלהם. בכתבת הווידאו המצורפת, איתן כתרי, מנכ"ל ובעלים של קרוז אאוטלט, מסביר כיצד בוחרים קרוז שמתאים לגיל הזהב, מה הם היעדים הנפוצים בקרב גיל זה ומדוע יותר ויותר פנסיונרים בוחרים לעשות את "הטיול אחרי הצבא והלימודים" שלהם באניית שייט.

לפרטים נוספים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully