וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממה חשוב להיזהר כשרוצים להסיר קעקוע?

Family Guide בשיתוף טופ לייזר

4.4.2017 / 17:30

לא מעט אנשים מעוניינים להסיר את הקעקוע שלהם. הסיבות לכך מגוונות, אך גם הבחירה להסיר את הקעקוע דורשת מחשבה וסקר שוק ולכן חשוב לדעת ממה להיזהר. כל הפרטים בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף טופ לייזר

לרוב, כאשר אנשים בוחרים לעשות קעקוע הם משקיעים זמן רב בחשיבה, מחקר וסקר שוק של איזה קעקוע לעשות? באיזה אזור של הגוף? מה אופנתי עכשיו? ולא פחות חשוב, באיזה קליניקה לעשות אותו?

השנים עוברות ולמרות המחשבה הרבה שהושקעה, לא מעט אנשים מעוניינים להסיר את הקעקוע שלהם. זה יכול לקרות בגלל שהקעקוע איבד מהחדות שלו או שהם כבר לא שלמים עם הבחירה והנוכחות שלו על הגוף עקב שינויים באורח החיים. אך גם הבחירה להסיר את הקעקוע דורשת מחשבה וסקר שוק ולכן חשוב לדעת ממה להיזהר?

שלושת הפרמטרים המרכזיים בבחירה צריכים להיות: חבילת הטיפולים המוצעת והמחיר שלה, טכניקת ההסרה וכמובן מבחן התוצאה. דבר ראשון, מומלץ לחפש קליניקות אשר נותנות אחריות על הסרת הקעקוע. כלומר, שבסוף הטיפול הקעקוע יוסר לשביעות רצונכם גם אם הדבר דורש סדרת טיפולים נוספת-לכן חשוב לא לשלם פר טיפול או לקנות מראש חבילה של 4 טיפולים כי לעתים זה עלול לקחת יותר ותיגררו להוצאה לא מתוכננת.

בנוסף, חשוב מאוד לא ללכת למקומות שמטפלים בדברים נוספים מלבד הסרת קעקועים! לכל מכונה יש ייעוד שבשבילו ומכונת לייזר שאמורה להסיר שיער לא יכולה להסיר קעקוע לחלוטין ותפגע במרקם העור.

אוהד יצחקוב, מנהל קליניקת טופ לייזר-המרכז להסרת קעקועים, מסביר כי רק מכשירי לייזר עם אורך גל משתנה יכולים להסיר את כל גדלי וצבעי הקעקועים. בשורה התחתונה, צרכנות נבונה מתחילה בסקר שוק והשוואה ולכן מומלץ לקבל חוות דעת ולהתייעץ עם אנשים שסיימו או נמצאים באמצע הטיפול ולראות בעינכם כי הקעקוע אכן נעלם או דוהה ושעור הגוף לא מצטלק ולא נגרם לו שום נזק.

למידע נוסף לחץ/י כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully