וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד ניתן לייצר הכנסה נוספת בעזרת האינטרנט?

Family Guide בשיתוף אסכולי

4.4.2017 / 16:41

שעתיים עד שלוש ביום. מהבית, מהים או מבית קפה וכמובן מוצר טוב. זה כל מה שצריך בשביל להכניס עוד קצת כסף למשכורת שלכם ע"י מסחר באינטרנט. כל הפרטים על כיצד לעשות זאת, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף אסכולי

בואו נגיד את האמת, רובנו מסתכלים על תלוש השכר בסוף החודש ולא באמת מרוצים.

אולי זה בגלל שאנחנו לא מתוגמלים מספיק ביחס להשקעה שלנו ואולי זה גם בגלל יוקר המחייה שלא משאיר לנו מרווח נשימה. ככל הנראה זה שילוב של הדברים. מכיוון שהעלאה במשכורת לא תמיד באה בחשבון ואי אפשר לחכות שהמחירים ירדו, יותר ויותר אנשים מחפשים דרכים לייצר לעצמם הכנסה נוספת.

איך אפשר לעשות זאת? פשוט! דרך האינטרנט.
אז אם זה כל כך פשוט למה לא כולם עושים את זה?
שאלה מצוינת! דבר ראשון, באופן יחסי מסחר באינטרנט הוא עדיין בתחילת דרכו (לכן זה גם בדיוק הזמן להצטרף) ודבר שני, אלה שכן מרוויחים ממסחר באינטרנט מעדיפים לשמור את זה לעצמם (כמו בערך בכל שיטה כלכלית לאורך ההיסטוריה).

לצורך הכנת הכתבה דיברנו עם אסי צור, מומחה למסחר באיביי, שמכנה בחיוך את המסחר באינטרנט כ"שיטה לעצלנים מקצועיים", כיוון שניתן לעבוד מכל מקום, כמו למשל בים, בבית קפה ואפילו בפיג'מה מתחת לשמיכה עם הסמארטפון. אפילו יותר מזה, מספיקות שעתיים-שלוש ביום מול המחשב או הסמארטפון בהם תעלו מוצרים למכירה, תחדדו מילות מפתח בתיאור המוצרים שלכם, תענו ללקוחות ותמכרו.
אם האינטרנט לימד אותנו משהו, זה שכל תחביב, רעיון, שירות או מוצר מוזר ככל שיהיה, ימצא קהל יעד נרחב ברחבי העולם הדיגיטלי.

אז כיצד מתחילים בתכל'ס לייצר הכנסה נוספת?
אסי צור מספר שיש 2 שיטות עיקריות שבהן אפשר להתחיל להרוויח, בהתחלה זה יכול להיות כמה דולרים ביום ואם תלמדו ותשקיעו תוכלו גם להגיע לאלפי דולרים בחודש.

אז מהן השיטות? הראשונה היא פתיחת חנות מקוונת, באתרים כמו איביי, אמזון ואף אתר Etsy הם המרחבים הכי פופולאריים לקהל הרוכשים. אגב, Etsy הוא אתר המיועד בעיקר ליצירות אמנות מקוריות, עבודות יד, גרפיקה ואופנה כאשר היתרון זה שקהל היעד שם כבר ממוקד לסוג מוצרים אלה.

באמזון למשל יש היקף מכירות רחב של מגוון מוצרים, אך החיסרון הוא שצריך לקנות מלאי של סחורה (להשקיע כסף), לשנע אותה למחסנים שלהם ולקוות שאמזון תסכים לפתוח את הקטגוריה הרצויה לנו למכירה (דבר שלא תמיד מצליח). ויש לנו את ההזדמנות באתר איביי (eBay) אותו כולנו מכירים, כאשר באמת ניתן למכור שם הכול מהכל וללא השקעה כספית או לקיחת סיכונים מיותרים. באתר יש תנועה מטורפת של קונים, אך גם פה יש חיסרון כיוון שצריך לאחסן את המוצרים, בהנחה שזה מוצר פיסי- פשוט כי ניתן גם למכור שירותי תוכן, גרפיקה, הוראות שימוש למכונת תפירה ותתפלאו קונים את זה. חסרונות אלה מובילים אותנו לשיטה שהיא אולי הלהיט הגדול ביותר כיום ותעלה אתכם לדרגה של "עצלנים מומחים"- והיא שיטת ה-דרופשיפינג.

בשיטה זו אתם מוכרים מוצרים של אנשים/ספקים אחרים תוך ניצול פערי מחירים. לדוגמא, מצאתם חברה בטיוואן שמוכרת אוזניות ב-1 דולר, אתם מעלים את המוצר לחנות שלכם ב-12 דולר וכאשר מישהו מזמין מכם (והוא משלם לכם מראש – כך זה נהוג) רק אז אתם מזמינים מהספק שלכם והוא זה שגם שולח עבורכם את המוצר ללקוח שלכם. נשמע מוזר? צריך לומר "נשמע "מרוויח".

יש יאמרו שזה לא הוגן! אולי, אבל מצד שני הכלכלה העולמית מאז ומתמיד נשענה על פערי מחירים-זהו למעשה תיווך. בדיוק כמו שאתם קונים פחית קולה בשישה שקלים במכולת והם קונים אותה בשני שקלים. בקיצור, יש מגוון דרכים לייצר עבורכם ועבור משפחתכם הכנסה נוספת ומשמעותית דרך האינטרנט, זה אומנם דורש השקעה ראשונית (בעיקר של זמן) של למידה ותרגול, אבל כל המסחר העולמי הולך לכיוון הזה וכדאי לכם לא לחכות להעלאה במשכורת שאולי לעולם לא תגיע, תתחילו לייצר לעצמכם אפיק הכנסה נוסף ומשמעותי.

למידע נוסף לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully