וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלוס בלימודי תואר ראשון: המכללה האקדמית כנרת

30.3.2017 / 11:43

מה ללמוד? איפה ללמוד? מה אני אעשה עם זה אחר כך? תקופת החיפושים של לימודי תואר ראשון יכולה להיות מבלבלת, אבל גם כיפית. כל הפרטים על מסלולים לתואר ראשון, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף מכללת כנרת

מה ללמוד? איפה ללמוד? מה אני אעשה עם זה אחר כך? תקופת החיפושים של לימודי תואר ראשון יכולה להיות מעט מבלבלת, אבל גם כיפית. פרוסות בפנינו המון אפשרויות ולצד הלימודים העיוניים והפרקטיים חשוב גם לבחור בסביבת לימודים חברתית, מהנה ומעצימה מבחינה אישית.

אז רגע לפני שאתם בוחרים במסלול לימודים, תציצו באתרי חיפוש עבודה. רוב המשרות המעניינות והמתגמלות כיום כבר לא מסתפקות רק בלימודי תואר ראשון, אלא גם בתעודה מקצועית לתחום הרלוונטי או ניסיון תעסוקתי.

אז איך נוכל לענות לדרישות אם רק סיימנו את הלימודים? מבי גאוי, מנהל שיווק במכללה האקדמית כנרת, מסביר כי בעקבות השינויים בשוק העבודה גם המוסדות האקדמאיים עברו התאמה. הלימודים מכוונים לתעסוקה ואם ניקח לדוגמא את מכללת כנרת נראה למעלה מ-90% מבוגרי המכללה משתלבים בשוק העבודה עם סיום הלימודים.

כיצד זה מתאפשר? ניקח לדוגמא מקצועות בתחום ההנדסה ובתחום מדעי החברה, בהם מציעה המכללה 'תואר פלוס'. במילים אחרות, לימודים הכוללים גם קבלת תעודה מקצועית. בתחום הנדסת החשמל למשל יש התמחות ייחודית בזרם חזק אשר מאפשרת למהנדס החשמל לאשר קונסטרוקציות בכל רמה. בלימודי מדעי החברה למשל יש קורסים כמו ניו מדיה, דיגיטל עיתונות ,תקשורת משודרת, פרסום ויחסי ציבור.

מקצועות אשר הדרישה אליהם בשוק גוברת עקב המעבר לדיגיטל וכדי לקבל את היתרון התעסוקתי, תוכלו לצאת מהלימודים עם תעודה של ניהול מדיה חברתית המוכר ע"י התמ"ת. בכתבת הווידאו מבי גאוי מספר על האפשרויות הנוספות בלימודי התואר הראשון וכיצד תוכלו לקבל הכוונה בבחירת מסלול הלימודים.

מעוניינים לשמוע עוד על לימודי תואר ראשון? לחצו כאן

Family Guide בשיתוף מכללת כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully