וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לעשירים בלבד: שיט יוקרה במחירים סבירים

29.3.2017 / 12:44

ספינות יוקרה הן חוויה ייחודית שאי אפשר לחוות בשום מקום אחר. האפשרות לשוט ולראות נופים מדהימים בזמן שאתם שותים יינות יוקרה וסועדים אוכל גורמה כבר לא כל כך רחוקה. אפשר כיום למצוא דילים לספינות יוקרה במחירים יחסית נוחים. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרוז אאוטלט

ספינות יוקרה הן חוויה ייחודית שאי אפשר לחוות בשום מקום אחר. האפשרות לשוט ולראות נופים מדהימים בזמן שאתם שותים יינות יוקרה וסועדים אוכל גורמה מדליקים אצל כל אחד מאתנו את כפתורי העשירים והמפורסמים. החדשות הטובות?

אפשר כיום למצוא דילים לספינות יוקרה במחירים יחסית נוחים. אז מה החוויה כוללת? דבר ראשון, מספר הנוסעים הממוצע בהפלגות יוקרה הוא 500 איש והן מתאימות לאנשים שמחפשים חופשה אקסקלוסיבית, אינטימית ושקטה יותר.

לרוב, בשיט על ספינות יוקרה מגוון הפעילויות מצומצם יותר ומתמקד במסעדות, ספא וחדרי כושר שזוכים לטאצ' יוקרתי. החדרים גדולים ומפוארים ומאובזרים עד הפרט האחרון, אך חשוב לזכור כי השירות האישי בתנאים של 7 כוכבים זה רק חלק קטן מכל הדיל.

בספינות שייט יוקרתיות ניתן לעבור במסלולים אקזוטיים וייחודיים שלעתים שמורים לאותן אוניות, כיוון שיש איים, מדינות וערים שאינם ערוכים לקבל אניות של אלפי תיירים. צפו בכתבת הווידאו בה איתן כתרי, מנכ"ל ובעלים של קרוז אאוטלט, מספק לנו הצצה לספינות הכי יוקרתיות בעולם ומספר מה הם היעדים הייחודים אליהם ניתן להגיע. אם כי כמו בחיים, לא תמיד חשוב לאן מגיעים, אלא איך מגיעים לשם.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף קרוז אאוטלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully