וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכלו לחסוך כסף בביטוח הרכב

26.3.2017 / 15:15

מדובר באחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל משק בית ובמיוחד כאשר יש ברשות המשפחה לפחות שני רכבים. כיום, שוק ביטוח הרכב הוא תחרותי ורק מעצם השוואת המחירים נוכל להתחיל לבחור במסלול חסכוני יותר. קבלו 4 טיפים שיעזרו לכם לחתוך בהוצאות ביטוח הרכב

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף קרסו ביטוחים

מי מאתנו לא היה רוצה להוזיל את עלויות ביטוח הרכב החודשיות? מדובר באחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל משק בית ובמיוחד כאשר יש ברשות המשפחה לפחות שני רכבים. כיום, שוק ביטוח הרכב הוא תחרותי ורק מעצם השוואת המחירים נוכל להתחיל לבחור במסלול חסכוני יותר.

אך חשוב לזכור כי יש חסכון לטווח הקצר ויש חסכון לטווח הרחוק ומבחינה סטטיסטית יש נזקים וטיפולים לרכב שעם הזמן קשה להימנע מהם. לכן, כדי להתחיל לחסוך ולבצע רכישה אחראית חשוב שנבין מהם סעיפי הפוליסה. עלות ביטוח הרכב נקבעת ע"פ: יצרן, שנת הייצור של הרכב והדגם, גיל, ותק הנהיגה ומספר הנהגים שצפויים לנהוג ברכב, היסטורית תביעות ביטוח ואם יש רכב נוסף בבית.

כל אחד מסעיפים אלה ישפיע על גובה הפוליסה גם בביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף. אגב, בביטוח החובה היקף הכיסוי זהה בכל החברות וההבדל הוא במחיר ובשירות. כעת, ל-4 טיפים מהירים שיעזרו לכם להתחיל לחסוך!

1.נהג יחיד ברכב? תדאגו שהפוליסה תכסה רק אתכם, אך גם תדאגו שאף אחד אחר לא ינהג ברכב. ניתן לחסוך ככה מאות שקלים בשנה.

2.נהג צעיר נוסע ברכב? נהגים צעירים רבים הם תלמידים, חיילים ורכב המשפחה עומד לרשותם רק בסופי השבוע. לכן אפשר לבקש שתשלום הפרמיה יהיה לפי ימי נהיגה בודדים.

3.משתלם להיות נהג זהיר לא רק בשביל להציל חיים. נהג אשר לא תבע את חברת הביטוח במשך 3 שנים נחשב כנהג זהיר וראשי לבקש מחברת הביטוח הנחה.

4.עלות מול תועלת, בהמשך לסעיף 3 יש נזקים קטנים שנגרמים ועלות התיקון שלהם לא משמעותית. במקרים אלה שווה לתקן את הרכב עצמאית מבלי לתבוע את חברת הביטוח ובכך להגיע לסטטוס היוקרתי של "נהג זהיר".

לסיכום, כמו שתמיד אומרים ידע זה כוח ואם נבין בדיוק מהם הסעיפים שמרכיבים את ביטוח הרכב שלנו גם נדע מה חשוב ומה פחות ונוכל להתחיל לחסוך.

רוצים לחסוך גם? לחצו כאן

Family Guide בשיתוף קרסו ביטוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully