וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי אלופציה אראטה ומהן הדרכים להתמודד עם איבוד השיער?

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

23.3.2017 / 13:52

אלופציה אראטה הינה מחלה אוטואימונית המתבטאת באובדן חלקי או מלא של שיער הראש ושיער הגוף. בשלב הזה עדיין לא נמצאה תרופה למחלה וגם הגורמים והסיבות להתפרצותה עדיין לא ידועים. תוספות השיער והפאות מותאמות לתת מענה מיטבי לנשירת שיער בעקבות המחלה. הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

אלופציה אראטה (Alopecia Areata) הינה מחלה אוטואימונית המתבטאת באובדן חלקי או מלא של שיער הראש ושיער הגוף. בחלק מהמקרים הסימפטומים מתבטאים בקרחות קטנות שמופיעות ואחרי זמן מה השיער צומח בחזרה, בחלק אחר מהמקרים קיימת נשירת שיער באזורים גדולים בקרקפת, ובמקרים הקשים נושר השיער במלואו מהקרקפת, מהריסים, הגבות ושאר חלקי הגוף.

אלופציה אראטה שכיחה באופן שווה אצל גברים ואצל נשים והסימפטומים יכולים להופיע ולהתפרץ בצורה ספונטנית בכל גיל (מינקות ועד גיל מבוגר).

לצערנו, בשלב הזה עדיין לא נמצאה תרופה למחלה וגם הגורמים והסיבות להתפרצותה עדיין לא ידועים.
הסימפטומים הנ"ל מופיעים ומתרחשים בקצב מהיר ובאופן ספונטני והשפעתם על המראה החיצוני, על ההרגשה והדימוי האישי ועל הביטחון העצמי חזקה ועוצמתית.

ההתמודדות האישית עם הסביבה והמראה החיצוני, כתוצאה מאבדן השיער, קשה מאד וגורמת במקרים רבים לחולים במחלה להתכנס ולהסתיר אותה גם מקרובים ובני המשפחה. הדבר בא לידי ביטוי גם בגברים אבל ביתר שאת כשמדובר בנערות ונשים.

בישראל מתגוררים מספר לא מבוטל של אנשים הסובלים מאלופציה (1.9% מהאוכלוסייה) וברוב המקרים ההתמודדות היא אישית כשאין בנמצא קבוצת תמיכה ואוזן הקשבת אשר תבין באמת את הקשיים הנפשיים והחברתיים איתם החולים נאלצים להתמודד.

אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי "הייר פאשן" מספר כי המפגש עם מאות רבות של נשים וגברים החולים באלופציה, הידע הרב והניסיון הנצבר, ובנוסף ההבנה המלאה לצרכים הייחודיים של החולים באלופציה, מאפשרים להתאים ולתת את המענה והפתרון האסטטי הטוב ביותר עבור המתמודדים עם המחלה, אשר מסייע להתמודד עם הסביבה ומחזק את הביטחון העצמי והדימוי האישי.

תוספות השיער והפאות מתוכננות ומותאמות על מנת לתת מענה מיטבי לנשירת שיער חלקית או מלאה, זמנית או קבועה הנובעת מאלופציה. התוספות והפאות משתלבות באופן מושלם ואינן גורמת נזק לשיער הקיים ולקרקפת.

בנוסף, בחברת רבקה זהבי פותחו מוצרים ואביזרים ייעודיים: החל בסיליקון אקטיבי המצמיד את התוספת ו\או הפאה לקרקפת ללא דבק, דרך תוספות מיוחדות הבנויות להשתלב עם כובע ו\או מטפחת וכלה בתכנון הרשת ועמידות הפאה שיתאימו לצרכים המיוחדים של החולים באלופציה.

המילה האחרונה בתחם הפאות לחולי אלופציה היא הפאה השקופה אשר באה לתת את המענה הטבעי ביותר. בפאה השקופה שזור השיער בטכניקה ייחודית על רשת איכותית שקופה ודקה כך שלא ניתן להבחין כלל בקיומה של הפאה. הפאה השקופה מאפשר לחובשים אותה ללכת עם ולהרגיש בלי, גם במראה וגם במגע.

לפרטים נוספים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully