וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מבעיה בריאותית? סוד הבריאות נמצא בגלגל העין

22.3.2017 / 14:29

אירידולוגיה, מדע פענוח סימנים בגלגל הצבעוני של העין ובחלק הלבן שמסביבו, הוא כלי אבחון המבוסס על מחקרים קליניים שבעזרתו ניתן לזהות באופן מעמיק את הגורמים להתפתחות של מחלות וסימפטומים שונים. כל הפרטים על אירידולוגיה, בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף איריס גייר

בעולם המערבי כיום אחוז גבוה מהאוכלוסיה סובל מבעיה בריאותית כלשהיא, אם מבעיות עיכול, עור, לחץ דם ומיגרנה או כאבים כרוניים, דלקות מפרקים, פיברומיאלגיה ומחלות שונות אחרות..., כל אחד עם הבעיה שלו...
אם אתם סובלים מבעיה בריאותית , כגון: בעיות עיכול ועצירות, מחלות עור, לחץ דם ומיגרנה או כאבים כרוניים, דלקות מפרקים, פיברומיאלגיה ומחלות שונות אחרות חשוב שתדעו שאבחון מדויק הוא מאד משמעותי בדרך לפתרון .

אירידיולוגיה, מדע פענוח סימנים בגלגל הצבעוני של העין ובחלק הלבן שמסביבו, הוא כלי אבחון המבוסס על מחקרים קליניים שבעזרתו ניתן לזהות באופן מעמיק את הגורמים להתפתחות של מחלות שונות ושל סימפטומים שטרם נמצא להם הסבר בבדיקות אחרות וכך ניתן להתאים טיפול נכון שמוביל להחלמה.

איריס גייר נציגת האיגוד העולמי לאירידיולוגיה IIPA בישראל מסבירה כי מדע האירידיולוגיה מגובה במחקרים קליניים ובאירופה וארה"ב מוכר ככלי אבחוני מדעי .

אם אתם סובלים מבעיה בריאותית, תדעו שסוד הבריאות נמצא בגלגל העין.


למידע נוסף על פתרון בעיות בריאות בעזרת אירידיולוגיה ולאתר של איריס גייר, לחצו כאן

Family Guide בשיתוף איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully