וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאה רפואית: להתמודד עם נשירת השיער בעקבות טיפול כימותרפי

16.3.2017 / 14:47

אחד מהחששות הגדולים המתלווים למחלת הסרטן הוא נשירת השיער כתוצאה מהטיפול הכימותרפי אשר מתחיל כשבועיים מתחילת הטיפולים. לשם כך קיימת הפאה הרפואית, אשר מסייעת בתהליך הריפוי וההחלמה ואף נכללת בסל הבריאות. כל הפרטים על הפאה הרפואית בתוך הכתבה

פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

אחד מהחששות הגדולים המתלווים למחלת הסרטן הוא נשירת השיער כתוצאה מהטיפול הכימותרפי אשר מתחיל כשבועיים מתחילת הטיפולים. רבות מן החולות מרגישות צורך להמשיך ולנהל את חייהן באופן רגיל ככל האפשר, ואובדן השיער מסגיר וחושף את מצבן הבריאותי.

הפאה הרפואית מאפשרת מראה טבעי ועוזרת לחולה להתמודד עם השינויים במראה ועם תגובות הסביבה. אם בעבר הפאות ניחנו במראה מלאכותי ו"פאתי", כיום קיים מגוון רחב מאוד של פאות רפואיות משיער טבעי מעורב או סינטטי ולאחר התאמת הרשת ועיצוב הפאה המראה המתקבל טבעי לחלוטין.

הפאה הרפואית מסייעת בתהליך הריפוי וההחלמה ולכן גם נכללת בסל הבריאות. לדברי אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי "הייר פאשן", הפעילות ההתנדבותית של החברה בבתי החולים ולמען חולי סרטן, לצד ניסיון רב בטיפול ומתן שירות ללקוחות רפואיים ותרומה של מאות ואלפי פאות לאורך השנים, מאפשרים להבין את הצורך והרגישות הנדרשת אותה החברה מעמידה לטובת החולים.

חשוב להגיע למדידות ולבחירת פאה רפואית לפני הנשירה
אמיר זהבי, מספר לנו על תהליך התאמת הפאה הרפואית: השלב הראשון הוא הקשבה לחששות ולרצון הלקוחה יחד עם מתן יעוץ והסבר אישי. בשלב הבא מתבצעת מדידה של פאות מהמבחר העצום העומד לרשות הלקוחה עד למציאת הפאה המתאימה. חשוב לדעת כי הפאה הרפואית בנויה על רשת אלסטית נושמת אשר אינה גורמת נזק לקרקפת, מונעת מהפאה לזוז או ליפול ואינה גורמת גירוי ואי נוחות.

שלב הבא, לאחר בחירת הפאה, הוא התאמת הרשת באופן מושלם למבנה הראש והקרקפת ולאחר מכן מתבצע עיצוב הפאה הרפואית עד לקבלת המראה הנדרש. כמות השיער הנדרשת להכנת פאה גדולה יותר מזה הנמצא על הראש אבל במקרים מסוימים ניתן לעשות שימוש בשיער של הלקוחה לטובת הכנת הפאה הרפואית.

חשוב לציין כי שימוש בדבק להדבקת הפאה עלול לפגום בזקיקי השיער והקרקפת ובהמשך בצמיחת השיער לאחר הטיפולים. הטיפולים גורמים לעור להיות יבש ורגיש במיוחד ולכן כדאי לאפשר לעור הקרקפת "לנוח" בזמן השינה והמקלחת. על מנת לתת מענה לחשש מתזוזת הפאה פיתחנו ברבקה זהבי פס סיליקון אקטיבי ייחודי המתווסף לחלקה הפנימי של הפאה ומונע ממנה לזוז אך אינו כרוך בהדבקה והנזק הלווה לה.

צפו בכתבת הווידאו כדי ללמוד עוד על התאמת פאה רפואית והטיפול בה.

לסיום, יש לזכור כי הפאה הרפואית נדרשת לפרק זמן של כשנה ולא בהכרח הפאה היקרה ביותר היא הנכונה או המתאימה ביותר. המבחר הגדול והעובדה כי חברת רבקה זהבי הינה יצרנית ומקור ראשון מסייעת במתן המענה הטוב ביותר. בפאות כיום קיים מגוון עצום של פאות איכותיות בטווח מחירים רחב והמראה המתקבל טבעי לחלוטין ואיש לא ירגיש בקיומה.

למידע נוסף על פיאות רפואיות לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully