וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליסת חיסכון: לכל גיל, טווח זמן ומטרה

7.6.2017 / 8:22

בשנים האחרונות, חברות הביטוח החלו להציע מכשיר השקעה בשם פוליסת חיסכון אשר מיועד לכל גיל, טווח זמן ומטרה. כל הפרטים על פוליסת החיסכון, בתוך הכתבה

פמילי גייד בשיתוף אקוויטי

החלטתם להשקיע כסף? מצוין! השקעה היא סימן להתנהלות כלכלית נבונה אשר מאפשרת תשואה וביטחון כלכלי לטווח זמן קצר, בינוני או ארוך.

כעת, מונחות בפניכם לא מעט אפשרויות וכדי לבחור את ההשקעה הנכונה חשוב לבחון מספר פרמטרים. באיזה מסלולי השקעה הכספים ינוהלו ומהי התשואה המשוערת? מה הן עלויות התפעול? האם הכספים נזילים למשיכה? והאם תקבלו הטבות מס שניתנות בעת משיכת הכספים?

לאור שאלות אלה והמצב הקיים בשוק, יותר ויותר אנשים מחפשים אלטרנטיבה לפיקדונות בנקאיים שנותנים תשואה אפסית, כגון: קרנות נאמנות ותיקי השקעות אשר מנוהלות בשוק ההון.. בשנים האחרונות, חברות הביטוח החלו להציע מכשיר השקעה בשם פוליסת חיסכון אשר מיועד לכל גיל, טווח זמן ומטרה.

ניתן להשקיע בהן הן בסכומים נמוכים והן בסכומים גבוהים-ללא תקרה, כאשר הכספים מושקעים במסלולי השקעה מגוונים ברמות סיכון שונות.

ניהול ההשקעות מתנהל ע"י גוף מוסדי מה שמאפשר לו להשקיע בתוך התכנית במספר רב של השקעות מגוונות, בין היתק בהנפקות, נדל"ן מניב, קרנות פרייווט אקוויטי, הלוואות פרטיות ועוד. אפשרויות השקעה אלו מאפשרות לו להשיג תשואה עדיפה לאורך זמן על פני פיקדונות בנקאיים.

גיוון בתיק ההשקעות מאפשר פיזור סיכונים חכם מה שאפשר לחברות הביטוח ב- 5 השנים האחרונות בפוליסות החיסכון להגיע לתשואות ממוצעות של כ- 35%.

בפוליסת חיסכון הכסף נזיל וזמין למשיכה בכל עת והמס על הרווחים הוא בשיעור 25% על הריווחים הריאליים אשר משולם רק בתום תקופת החיסכון, וזאת בניגוד לאופציות אחרות בשוק ששם המס משולם בגין כל שינוי (קניה / מכירה). ירון ברנשטיין, מנכ"ל ובעלים של אקוויטי פתרונות פנסיוניים, מסביר כי הטבת מס נוספת ניתנת לכל מי שנולד לפני 1948 והוא זכאי למימוש פטור מתשלום מס רווחי הון.

תקרת הפטור עומדת על 13,320 עבור יחיד שהוא או בן/בת זוגו הגיע בשנת המס לגיל הפרישה (כל עוד מלאו לאחד מהם 55 שנים בשנת 2003), או בגובה 16,320 במידה ושניהם הגיעו בשנת המס לגיל הפרישה. בשורה התחתונה, הטבות המס והיתרונות הפיננסים והתפעוליים של פוליסות החיסכון הופכות אותן למכשיר השקעה כדאי עבור כל גיל.

הנאמר בכתבה הוא בגדר המלצה ואינו מהווה תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני/השקעות.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף אקוויטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully