וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף להתקרחות? מכשיר טכנולוגי חדש עם אפליקציית מאמן אישי שכדאי שתכירו

Family Guide בשיתוף דימדיקו

15.3.2017 / 15:47

נשירה? התקרחות? דלילות? מכשיר טכנולוגי לטיפול ביתי, הכולל בתוכו אפליקציית מאמן אישי, הוא אולי התשובה להתקרחות ונשירת שיער. כל המידע על הטכנולוגיה החדשה בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף דימדיקו

נשירה? התקרחות? דלילות? תם עידן ההתקחות – מכשיר טכנולוגי לטיפול ביתי ניתן עם אפליקציית מאמן אישי.הסוד מאחורי הטכנולוגיה – ממוקד, יעיל ומגיע עם מאמן טכנולוגי אישי. לא פלא שהתוצאה מובטחת! מחקר שערך פרופסור דב אינגמן מהטכניון הוביל את חברת ההייטק הישראלית – "פילוג'יקס" לפיתוח מכשיר ביתי אופטימאלי בשם "הריג'ן קלאסיק" לטיפול בבעיות הנשירה וההתקרחות.

בישראל, משווקת את הפטנט חברת "דימדיקו טכנולוגיות רפואיות". החברה היחידה בתחום שימור השיער המבטיחה את תוצאת הטיפול: מינימום של 30% שיפור מצרפי בכמות ועובי השיער בתוך 4 חודשי טיפול ביתי. הטיפול הנדרש בבית הינו 5-8 דקות ביום. לקוחות אשר אינם מגיעים אל היעד – מחזירים את המכשיר ומקבלים את כספם חזרה! בשנתיים האחרונות, גברים ונשים רבים, רכשו את הטכנולוגיה. תוצאות הטיפול הובילו את החברה לפרוץ את גבולות ישראל וכיום נמכר המכשיר במדינות רבות בעולם.

מפתחי ההריג'ן לא מפסיקים להפתיע: לאחר שפיתחו טכנולוגיה ומכשיר פורץ דרך, הם המשיכו לפיתוח אפליקצית "מאמן אישי" המושקת בימים אלו. המאמן האישי, מסייע למשתמש ולהצליח בטיפול ולהעצים את חווית המשתמש
בצוות הפיתוח של פילוגי'קס כבר התרגלו לעובדה שהתוצאות בשימוש המכשיר כה טובות.

הם מסבירים כי ההריג'ן מפעיל שלושה מנגנוני טיפול בכל רגע נתון: מכאנית, ביוכימית וחשמלית, התורמות לצמיחה מחודשת של שיער. אך סוד ההצלחה לא טמון רק בטכנולוגיה לבדה, קלות ונוחות השימוש, מהווים נדבך חשוב בהצלחת הטיפול.

במטרה לסייע למשתמש בהצלחת הטיפול ולהעצים את חווית הלקוח, בימים אלו מושק "המאמן האישי" של הריג'ן. המאמן הינה אפליקצית PC, אותה ניתן להוריד חינם מהאתר של דימדיקו. המאמן מופעל אוטומטית כאשר מניחים את המכשיר בתחנת העגינה המחוברת למחשב.

המאמן האישי מכיל פונקציות רבות המסייעות למשתמש בהריג'ן קלאסיק: מתן משוב בתום הטיפול על איכות השימוש במכשיר והמלצות, אפשרות מעקב אחר התמדת המשתמש בתוכנית הטיפול, גיבוי נתוני המכשיר בענן, מידע אודות המכשיר, אפשרות לתפעול בעיות מרחוק ועוד:
שיפור אופן הטיפול העצמי בעזרת חיוויים
דסקיות המכשיר נוגעות בקרקפת מפעילות את מנגנוני הטיפול.

המאמן האישי מעניק למשתמש התראות על אופן השימוש, על קצב נכון של טיפול, על איכות המגע, על שימוש במצב של שיער רטוב וכו' עמידה בכמות הטיפול הנדרשת לצורך מעקב והבטחת ביצועים.

כיוון שהמפתח להצלחת הטיפול הוא הקפדה על שימוש סדיר במכשיר, ומכיוון שהמכשיר נמכר עם הבטחת ביצועים שתנאי לה הוא השימוש, המשתמש יכול להזין למאמן את תוכנית הטיפול ולקבל משוב מיידי עד כמה הוא עומד בתוכנית הנ"ל.

פונקציה זו במאמן מגבירה את יכולת המעקב של המשתמש אחרי ההתמדה שלו בשימוש ומגבירה גם את השקיפות מול דימדיקו בכל הקשור לקיום המחוייבות שלו לשימוש כתנאי בסיסי להבטחת ביצועים.

גיבוי נתוני השימוש במכשיר בענן
התוכנה מגבה באופן אוטומטי את נתוני השימוש במכשיר בענן, כך שבמקרה של בעיה החברה מסייעת ללקוח מרחוק ובהרבה מקרים חוסכת ללקוח זמן יקר.


מתן חיווי על טעינה וסוף חיי המחסנית
מחסנית המכשיר הינה החלק המתכלה היחיד בהריג'ן, ובהתאם לכמות השימוש יש להחליפו (על פי רוב פעם בחצי שנה עד שנה), המאמן האישי מעדכן את המשתמש מעדכן על מצב המחסנית ונותן התראה על סוף חיי המחסנית.

חיווי על מצב הסוללה לפני נסיעה ארוכה
ההריג'ן מצוייד בסוללה עוצמתית המאפשרת מספר שימושים רב ללא טעינה, המאמן האישי מדווח למשתמש על מצב הסוללה.

כולם מרוויחים
אפליקציית המאמן האישי תורמת לאיכות הטיפול ולשביעות רצון המשתמש, וגם היצרן וסוכנת הריג'ן בישראל מרוויחים.

השימוש במאמן מספק למשתמש חווייה משופרת ומסייע למשתמש להתמיד בטיפול ולהצליח. איכות וקצב הטיפול מהותיים מאד על מנת לעצור את תהליך ההתקרחות ולשקם את השיער והגיע ליעד המדיד מינימאלי של 30% שיפור מצרפי בכמות ועובי השיער בתוך 4 חודשי טיפול.

חברת דימדיקו מאמינה שהיא שותפה להצלחת לקוחותיה ורואה בהם שגרירים להצלחת הטיפול ב"הריג'ן קלאסיק". בנוסף, בזכות המאמן זוכה החברה לשקיפות מלאה מול לקוחותיה וחוסכת מראש תקלות ותלונות.

במקביל, מפתחת הריג'ן - פילוגי'קס - נהנית ממידע הנאגר ע"י מספר משתמשים רב לצרכי המשך הפיתוח של הדורות הבאים של ה"הריג'ן קלאסיק"

למידע נוסף לחץ/י כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully