וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטות למילוי והארכת שיער

9.3.2017 / 14:58

השיער הנשי הוא סמל לעוצמה ולביטחון שופע ואם אנחנו משקיעות כל כך הרבה זמן ואנרגיה בבגדים, באיפור ובאקססוריז- איך לא נרצה את הטוב ביותר בשביל הכתר שעל ראשנו. וכאשר ישנו שיער דליל ופגוע, ישנן דרכים שונות ומגוונות לטפל בשורש הבעיה. כל הפיתרונות בתוך הכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

מערכת היחסים של נשים עם השיער שלהן היא דבר מורכב, ואין כמעט אישה שלא הייתה רוצה לשנות משהו בשיער שלה.

זה יכול להיות תסכול ממה שנתן הטבע- למשל שיער דליל ודק, או מהזמן שלוקח לגדל את השיער. אחרי הכול, השיער הנשי הוא סמל לעוצמה ולביטחון שופע ואם אנחנו משקיעות כל כך הרבה זמן ואנרגיה בבגדים, באיפור ובאקססוריז- איך לא נרצה את הטוב ביותר בשביל הכתר שעל ראשנו.


כיום שדרוג מראה השיער, מילוי והארכה שלו הם עניין פשוט מאי פעם. אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי "הייר פאשן", מספר שהשימוש בתוספות שיער למילוי והארכת שיער הפך לנפוץ ופופולרי בשנים האחרונות ומאפשר לכל אחת להגשים את חלומה ולהתהדר ברעמת שיער מלאה וארוכה.

הפתרונות המוצעים והאפשריים להארכת השיער מתחלקים לפתרונות קבועים המחייבים תחזוקה וטיפול מקצועי יקר ולפתרונות קצרי טווח המאפשרים חבישה והסרה לבד ותחזוקה עצמית בבית בעלות זניחה.

לצד השפע והאורך שמציעות תוספות להארכת השיער, חשוב להיות מודעים ולהקפיד ולהיזהר מהנזקים העלולים להיגרם לשיער הקיים ולקרקפת.

העמסת משקל כפול ומשולש על שורשי השיער לאורך זמן, שימוש לא מקצועי בחיבורי דבק והלחמות על שיער דק או מובהר, לצד שימוש בשיער באיכות נמוכה גורמים למקרים רבים של תלישה, שבירה ומריטת שיער עד כדי גרימת נזק בלתי הפיך.

לדברי אמיר זהבי הארכת השיער מוצלחת מחייבת התאמת מושלמת של צבע, טקסטורה, צפיפות ועובי שיער התוספת לשיער הלקוחה. העובדה כי ברשותנו מלאי של מאות קילוגרמים של שיער אירופאי איכותי ומחלקת ייצור מקומית מאפשרת לנו לבצע את ההתאמה המושלמת.

על מנת למנוע תלות מקצועית ונזק לשיער אנו ממליצים ללקוחותינו על הארכת שיער בעזרת תוספות המתחברות לשיער בקליפס נסתר ובטיחותי. את התוספת ניתן לחבר בקלות ובאופן עצמאי והמראה המתקבל טבעי לחלוטין – איש לא ירגיש בקיומה. לאחר חיבור התוספת ניתן לקיים אתה אורך חיים מלא ופעיל כמעט ללא מגבלה. צפו בכתבת הווידאו כדי לראות עד כמה זה קל.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully