וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה לבן: ה"בלק פריידיי" הישראלי

6.3.2017 / 14:44

ימי מכירות כמו ה"בלאק פריידי" ו"סייבר מאנדיי" הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאוד גם בקרב קונים ישראלים, אל ימי מכירות אלה מצטרף כעת גם "הלילה הלבן" שסוגר את מכירות החורף ומצליח לנצח אפילו את המחירים באינטרנט. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף מחסן היבואן

ימי מכירות כמו ה"בלאק פריידי" ו"סייבר מאנדיי" הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאוד גם בקרב קונים ישראלים, אל ימי מכירות אלה מצטרף כעת גם "הלילה הלבן" שסוגר את מכירות החורף ומצליח לנצח אפילו את המחירים באינטרנט.

הרעיון? רגע לפני שמוצרי החורף חוזרים לספקים או עוברים לאחסנה, הרשתות הקמעוניות מנקות את המדפים ומוכרות את פריטי החורף במחירי עלות ואפילו פחות. מדובר בחיסכון של עשרות עד מאות שקלים לפריט בודד ולסל הקניה כולו.

לדוגמא, ג'אקט "פריים פיק" של המותג קולומביה שנמכר בקניונים לאורך השנה ב-600 שקלים נמכר בלילה הלבן ב-299 שקלים. סריגי "נאוטיקה" שמחירם במהלך השנה מגיע ל-300 שקלים נמכרים ב-99 שקלים בלבד! דוגמא נוספת? טישרטים ארוכים של המותג "הוגו בוס" יורדים מ-370 שקלים נמכרים ב-169 שקלים כולל מע"מ.

אלעד סוויסה, מנכ"ל ובעלים של "מחסן היבואן", מספר כי עלות הפריטים בחנויות בשיטת יבוא מקביל היא גם ככה נמוכה בצורה משמעותית ממה שאנחנו רגילים לראות, אך עכשיו זוכה לעוד הנחה משמעותית.

הלילה הלבן מתקיים בין ה 7-10/3 וכמו בכל אירוע מכירה הראשונים תמיד יקטפו את המציאות הכי גדולות, אך אין מה לדאוג-יש למעלה מ-20,000 פריטים וכל גבר יוכל למצוא לעצמו פריטים של המותגים המובילים למה שנשאר מהחורף, לחורף הבא ולעוד שנים ארוכות.

כל הפרטים על כל הפריטים

Family Guide בשיתוף מחסן היבואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully