וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המסחר בדרופשיפינג

6.3.2017 / 14:27

אז מה זה אומר להיות סוחר דרופשיפינג? לפתוח חנות באינטרנט (ללא עלויות), כמו למשל באתר- eBay ולמכור מוצרים ושירותים של אחרים תוך 'ניצול פערי המחירים' שקיימים תמיד ברשת. רוצים לדעת עוד? כל הפרטים בכתבה

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף אסכולי

תמיד אומרים לנו שילדי העתיד יעסקו במקצועות שאנחנו לא מכירים, אך למעשה כבר היום בזכות האינטרנט אנו ערים להופעתם של מקצועות חדשים.

המקצועות החדשים שנולדו מאפשרים לנו לעשות לא רק שינוי בקריירה, אלא להיות עצמאיים ואך להקים עסקים או לייצר השלמת הכנסה. בעבר, המשמעות של להיות עצמאי הייתה להיות משועבד לעסק במשך שעות עבודה רבות ולהשקיע זמן בניהול מלאי וניהול העסק סביב השעון ולהשקיע כסף בסחורה ובכוח אדם (משכורות).

אך כיום המצב שונה מאוד והמשמעות של עצמאי השתנתה לחלוטין בזכות עולם האינטרנט, להיות עצמאי זה לנהל עסק וירטואלי המתפקד בדיוק כמו כל עסק אמיתי. אבל מהו היתרון? אפשר לעבוד מכל מקום ובכל שעה שנרצה ובהשקעה של שעתיים עד שלוש בלבד בכל יום.

אחד המקצועות "החמים" היום באינטרנט הוא מסחר דרופשיפינג, מדובר במקצוע ותיק ומוכר בעולם הכלכלה והסחר, אך העתקתו לזירות סחר דיגיטליות יצרה הזדמנות פז בפני אנשים שחיפשו שינוי תעסוקתי בקריירה או תוספת הכנסה לתעסוקה הקיימת שלהם.

אז מה זה אומר להיות סוחר דרופשיפינג? לפתוח חנות באינטרנט (ללא עליות), כמו למשל באתר - eBay ולמכור מוצרים ושירותים של אחרים תוך 'ניצול פערי המחירים' שקיימים תמיד ברשת. למעשה, הסוד לרווח הוא גם מה שמנחה כל חנות פיסית של בגדים, מוצרי אלקטרוניקה, ספרים או למעשה כמעט כל עסק שתחשבו עליו שמוכר מוצר או שירות ואפילו הבורסה – 'לקנות בזול ולמכור ברווח'.

היתרון המדהים שיש בשיטת הדרופשיפינג? היא שאתם למעשה לא קונים מראש את המוצר מהספק עד שלא קנו אותו מכם. אתם קודם כל מפרסמים אותו בחנות שלכם, ורק כאשר הקונה רוכש את המוצר מכם ומשלם עליו מראש, רק אז אתם דואגים לספק אותו ללקוח באמצעות הספק שלכם. ובכך אתם לא מסכנים את כספכם, לא צריכים לממן סחורה או להחזיק מחסנים, בעצם אין לכם מלאי ואין עודפים ואפילו אין צורך באריזה ושליחה, כיוון שהספק שלכם, הוא זה שמחזיק את הסחורה ושולח את המוצר ליעד אותו ביקשתם.

כל מה שצריך לעשות זה לאתר מוצר או שירות במחיר מסוים, לאתר ספק שמוכר אותו במחיר זול יותר, להציע אותו למכירה במחיר הריאלי שלו (מחיר גבוה יותר) ולהמתין עד שתתבצע הקנייה, ושוב, רק לאחר שהקונה משלם את הכסף על המוצר/השירות אתם דואגים להעביר את ההזמנה לספק ששולח אותו לקונה שלכם.

זו מעין עסקאות תיווך. העתק הדבק. כך ניתן לנצל את פערי המחירים שיש תמיד ברשת.
כמו כן ניתן לבצע עסקת דרופשיפינג במכירת מוצר או שירות ואף למכור מוצרי מידע, כמו מכירה של הוראות סריגה, קובץ הדרכה ויש גם שירותים שניתן למכור בעסקאות תיווך כמו תרגום של טקסט, שירותי גרפיקה וכו'.

זהו עולם של אין סוף הזדמנויות עסקיות שאתם המוכרים נמצאים בצד שתמיד מרוויח, ללא סיכון מצדכם, ללא השקעה בסחורה או מימון וללא הצורך בהחזקת עובדים, משרדים או מחסנים.

לרוב תוך מספר חודשים מוכר דרופשיפינג מייצר 20 עסקאות ביום ויותר, ועבור כל עסקה נהוג להרוויח לפחות $5 דולר או יותר, במקרה שכזה המוכר מייצר לעצמו רווח של 100$ ביום או יותר. כיוון שאנחנו מדברים על מכירות באינטרנט והעסק עובד 24/7 המשמעות היא ש- 100$ ביום זה שווה ערך ל- 3,000$ בחודש רווח או יותר (30 יום בחודש).

ואם לא ידעתם, יש כיום בארץ סוחרי דרופשיפינג שמוכרים 500 וגם 900 מוצרים בכל יום!
כל זאת נעשה באמצעות מחשב המחובר לאינטרנט, מכל מקום והשקעה של שעתיים עבודה ביום בלבד. זה באמת נשמע כמו חלום. אבל זאת המציאות של אלפי ישראלים שגילו את המקצוע החדש הזה.

ואולי זהו יתרון לא הוגן שיש להם על פני עסקים רבים שעובדים קשה מהבוקר עד הערב, עסקים אשר מחזיקים עובדים, סחורה ומשרדים. משלמים הוצאות גבוהות ולפעמים לא סוגרים את החודש, בעוד סוחרי דרופשיפינג מייצרים רווחים גבוהים בהשקעה של כמה שעות עבודה ביום בלבד, כל זאת ללא לקיחת שום סיכון וללא השקעה כספית.

אם גם אתם מעוניינים ללמוד כיצד להתחיל לסחור בדרופשיפינג? לחץ כאן

Family Guide בשיתוף אסכולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully