וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספות שיער: הפיתרון לשיער דליל אצל נשים

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

2.3.2017 / 14:31

דלילות השיער היא תופעה שכיחה ונשים רבות הסובלות מנשירת שיער ושיער דליל מתמודדות עם פגיעה בדימוי האישי ובאיכות החיים. תוספות שיער יכולות להיות פתרון מושלם לבעיה. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

מימיו הראשונים של הגזע האנושי ועד ימינו, השיער מהווה חלק תרבותי, דתי, אישי ומרכזי בחיינו. דלילות השיער היא תופעה שכיחה ונשים רבות הסובלות מנשירת שיער ושיער דליל מתמודדות עם פגיעה בדימוי האישי ובאיכות החיים.

הפגיעה מתבטאת במישור האישי והעסקי ונשים רבות משקיעות מאמץ רב בלתקן ולשפר המצב. בניגוד לדפוס ההתקרחות הגברית של נסיגת קו השיער או התקרחות בפדחת, אבדן ודלילות השיער הנשית באה לידי ביטוי באופן שווה בכל חלקי הראש והשביל כאשר רק כ 10% מהנשים חוות דפוס נשירת שיער גברית.

החדשות הרעות הן שנכון להיום אין טיפול שמצמיח שיער יש מאין והפרסומים וההבטחות להצמחת שיער מובטחת גובלים במקרים רבים בהונאה וניצול מצוקה.

קיימות בשוק מספר מועט של תרופות שיכולות לעכב את הנשירה, אבל הן לא עוזרות בכל המקרים ופעמים רבות גם כרוכות בתופעות לוואי הכוללות צמיחת שיער על הפנים ואפילו פגיעה בתפקוד המיני.

על מנת לתת מענה לצורך ולקשיים הכרוכים באבדן השיער הנשי, ניתן כיום למצוא מבחר תוספות שיער בלעדיות המתואמות לאקלים, לסוג השיער ולדרישות האופנה בישראל.

תוספות השיער הייחודיות נותנות מענה מושלם לטווח רחב של בעיות החל מדלילות באזור השביל, הפוני, דרך הפדחת והחלק העליון וכלה בפתרון לדלילות שיער נרחבת. התוספת מותאמת באופן מושלם, מכסה את האזור הדליל, והמראה המתקבל טבעי לחלוטין. לאחר התאמת התוספת ניתן לקיים אורך חיים מלא ופעיל, כמעט ללא מגבלות.

התוספת נצמדת בצורה בטוחה לשיער בעזרת קליפסים מיוחדים שאינם נראים אשר אינם גורמים כל נזק לשיער ולקרקפת. החיבור והשימוש בתוספת קל, פשוט נוח ומהיר ובתנועה אחת ניתן לתת מענה לכל אישה שחולמת על שיער מלא ויפה.

אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהביHair Fashion מסביר שבתוספת שיער איכותית כל שערה נשזרת בעבודת יד על רשת עדינה ממשי סיני כך שמתקבל מראה טבעי של צמיחת שיער. בתור יצרנים ומפתחים אנו רוכשים ועושים שימוש בשיער האיכותי ביותר, שיער אירופאי לא צבוע ולא מעובד, אשר מבטיח מראה טבעי, שמירה על צבע, ברק ועמידות לאורך זמן.

חברת רבקה זהבי Hair Fashion , מפתחת ומייצרת תוספות שיער מזה כ 40 שנים והניסיון והמיומנות לצד הייעוץ וההקשבה, מאפשרים להתאים לכל אישה את תוספת השיער הטובה ביותר עבורה, עד לקבלת מראה טבעי לחלוטין שאיש לא ירגיש בקיומה. צפו בכתבת הווידאו כדי לראות עד כמה זה נראה אמיתי.

לפרטים נוספים לחץ/י כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully