וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להפריע בשיעור: לימודים און-ליין

28.2.2017 / 13:56

בעשור האחרון, הרשת חלחלה לכל תחומי החיים והשפיעה עליהם בצורה עמוקה, כך גם על ענף הלימודים ושוק התעסוקה והקריירה. היום כבר ניתן ללמוד כמעט כל מה שרוצים דרך הרשת, בזמן קצר יותר ובצורה ממוקדת יותר. צפו וגלו על האפשרויות ללימודים און-ליין

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף אסכולי

כל מי שאי פעם למד או אפילו שקל להתחיל ללמוד , בוודאי נתקל בשאלות כמו: מה תעשה עם זה אחר כך? יש בזה עבודה? הלימודים לא ארוכים או יקרים מדי? אמנם זה נשמע כמו "שאלות דודה", אך בוא נודה! יש בהן גרעין של אמת.

בעשור האחרון, הרשת חלחלה לכל תחומי החיים והשפיעה עליהם בצורה עמוקה, כך גם על ענף הלימודים ושוק התעסוקה והקריירה. לא כולם הצליחו להתאים את עצמם לדרישות השוק המשתנות ולמקצועות החדשים שנולדו.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגדלה בה אנשים בוחרים ללמוד דרך הרשת. הלימודים מתאימים לאנשים עסוקים שאין להם זמן, לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם שכר לימוד יקר, אנשים הגרים במקומות מרוחקים, וגם אימהות, פנסיונרים, בעלי מוגבלות, אנשים עם בעיות קשב וריכוז שקשה להם ללמוד בכיתה, בקיצור אפשר גם להגיד בביטחון שזה מתאים לכולם.

חלק גדול מהמקצועות שניתן ללמוד ברשת הם מקצועות שמבוקשים מאוד בעידן הדיגיטלי וכמובן שגם זמן הלימודים מתקצר.

כמובן שלא חייבים ארבע שנות לימוד ותואר ראשון כדי ללמוד מקצוע, אלא ניתן לרכוש מיומנות באינטרנט בזמן קצר וללמוד מקצועות שמייצרות פרנסה.

ויש גם אנשים שלומדים קורסים שקשורים לתחביבים כמו תפירה, אפייה, עריכת וידאו, צילום, תכנות וכמעט כל נושא שאפשר להעלות על הדעת. אחד המקצועות הנפוצים ביותר, בו אפשר לשלב גם את התחביב, הוא המסחר האלקטרוני -בין אם בפתיחת חנות מקוונת ובין אם מסחר בין אתרים שונים.

אסי צור, מומחה למסחר ב-eBay, אומר לנו כי בכל רחבי העולם השיטה תופסת תאוצה ואנשים רוכשים קורסים אונליין אינטראקטיביים ולומדים באמצעות סרטוני ווידאו.

כאשר בלמידה מתוקשבת ניתן ללמוד מכל מקום ובכל זמן ולהתקדם בקצב אישי. לומדים מכל מכשיר (כן, גם מהסמארטפון) וניתן לחזור ולצפות בשיעורים שוב ושוב. לכן למידה בווידאו נחשבת לאפקטיבית יותר, אנשים קולטים וזוכרים יותר תוכן, ומצליחים יותר מאשר אם היו לומדים בכיתה. מה גם שאפשר ללמוד במהירות.

תוך כדי חופשה או סתם על שפת הים. אז בין אם אתם מחפשים קריירה חדשה, השלמת הכנסה, מקצוע לחיים או תחביב לשעות הפנאי ה"לימודים ברשת" ו"קורסים אונליין" יתאימו גם לכם. רק תנסו וגם אתם תתמכרו.

עולם האינטרנט פתח בפנינו מגוון רחב של מקצועות חדשים, לכן מומלץ ללמוד באינטרנט מקצועות כמו מסחר דיגטאלי (כמו שהשכרנו מסחר באיביי למשל), ניהול מדיה חברתית, ומגוון רחב של נושאים נוספים.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

Family Guide בשיתוף אסכולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully