וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוסף שיעזור להעביר את הרכב שלך טסט

Family Guide בשיתוף מירקל

15.2.2017 / 15:43

"התוסף הוורוד" אשר מונע בעיות שנגרמו ע"י זיהומים בדלק, מנקה את מערכת הדלק, שסתומים, תא שריפה וממיר קטליטי, פלאש לשמן מנוע ומתאים למנועי דיזל ובנזין. כל הפרטים בפנים

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף מירקל

אחת לשנה, אנחנו מפנים את היום ונוסעים עם הרכב כדי לעבור מבחן כשירות, טסט. מלבד התשלום על הבדיקה עצמה, ברור לנו כי כל תקלה עלולה להוביל להוצאות תיקון של מאות ועד אלפי שקלים.

לכן, כל מה שנשאר לנו זה לקוות שלא ימצאו תקלות במקומות שלא חשבנו עליהם-גם בשל ההוצאה הכספית וחשוב יותר, בשביל ביטחוננו האישי. הטסט כולל את זיהוי הרכב ובעליו, זיהום אוויר, מערכת ההגה, תחתית הרכב, אורות, בלמים, צמיגים וכיוון גלגלים.

חלק מהבעיות שניתן לגלות בבדיקה הן בולטות יותר לעין ואת חלקן האחר, אלה שבמערכות הפנימיות, לא תמיד נראה או נרגיש במהלך השימוש היומיומי ברכב.

כדי להעביר את הרכב בטסט, רבים מאתנו בוחרים לעבור בדיקת הכנה, אך ברור שאחזקה שוטפת ותקינה לאורך השנה תסייע לנו במניעת תקלות ושיפור ביצועי הרכב.

יש לא מעט תוספים לרכב אשר מסייעים באחזקה השוטפת, אך שימוש קבוע במספר רב של תוספים עלול להפוך למשימה מתישה. לכן, שימוש בחומר רב תכליתי לניקוי כל מערכות הרכב יכול להקל עלינו ולחסוך כסף והתעסקות מיותרת.

ההבנה הזאת הובילה את חברת Smog Doctor האיטלקית, בבעלותו של המהנדס וורנר ואן באקל, לפתח את ה- Vb35 אשר מונע בעיות שנגרמו ע"י זיהומים בדלק. "התוסף הוורוד"
מנקה את מערכת הדלק, שסתומים, תא שריפה וממיר קטליטי, פלאש לשמן מנוע ומתאים למנועי דיזל ובנזין.

צפו בכתבת הווידאו בה מאיר ניסים, מנכ"ל מירקל בע"מ, המרכז לכלי עבודה וכימיקלים למוסכים, מסביר כיצד תוסף ה- Vb35מטפל ומנקה את מערכות הרכב ומסייע להגיע לטסט בראש שקט.

לפרטים נוספים, לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully