וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספות שיער: האקססורי הכיפי שאת חייבת להכיר

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

14.2.2017 / 12:47

מי שאוהבת לדפדף בתמונות מהשטיח האדום כדי להסתנוור קצת מאבק כוכבים ולקבל מהן השראה, כבר יודעת מזמן שתוספות שיער הן עניין שבשגרה אצל הכוכבות ההוליוודיות. גלי את כל מה שרצית לדעת על תוספות השיער החדשות בכתבה הבאה

Family Guide-תוכן שיווקי-בשיתוף רבקה זהבי

מי שאוהבת לדפדף בתמונות מהשטיח האדום כדי להסתנוור קצת מאבק כוכבים ולקבל מהן השראה, כבר יודעת מזמן שתוספות שיער הן עניין שבשגרה אצל הכוכבות ההוליוודיות.

הרי בשביל להיות טרנדיות ועדכניות בכל מצב, הן לא יכולות לחכות עד שהשיער יגדל מהתספורת האחרונה או לבנות על זה שכל יום יהיה good hair day ולא רק הכוכבות. שימוש בתוספות שיער אופנתיות הפך פופולרי בשנים האחרונות באירופה ובארה"ב, ונשים רבות משדרגות את הלוק שלהן בקלות- אם זה לתוספת נפח, להארכת שיער, לקוקו או לפוני.

הפשטות של השימוש והמראה הטבעי של התוספות כיום, הופך אותן בעצם לאקססורי כיפי שכדאי לכל אישה לאמץ. ממש כמו שאת משלבת בכל לוק את התיק הנכון, הנעליים המדויקות, האיפור והתכשיטים- את יכולה להתאים את מראה השיער שלך ולשחק איתו.

אם בא לך על גיוון קצת יותר פרוע- את יכולה ללכת על תוספת בצבע נועז שתגרום לך להרגיש כמו רוקרית גם אם בבוקר את צריכה להגיע לעבודה במשרד. אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי "הייר פאשן", מספר שהמבחר העצום של תוספות שיער איכותיות שקיים היום מאפשר להתאים אותן למגוון סוגי שיער כך שהן משתלבות באופן מושלם בצבע ובטקסטורה של השיער הטבעי.

עוד פלוס של הדור החדש של תוספות שיער הוא שהן בטוחות לחלוטין לשימוש ואינן גורמות כל נזק לשיער. העובדה כי חברת רבקה זהבי מייצרת ומייבאת תוספות שיער מאפשרת לנשים לבחור מתוך מלאי ומבחר ענק ובמידת הצורך גם להתאים לכל אחת תוספות שיער אופנתית – בדיוק כפי שהיא רוצה וחולמת.

צפו בכתבת הווידאו בה מסביר אמיר זהבי הכול על האקססורי החדש והמפתיע שלכן.

לפרטים נוספים לחץ/י כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully