וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרכון פורטוגלי הוא הכניסה שלכם לאירופה: בדקו זכאותכם

15.5.2017 / 11:54

כדי לתקן את העוול ההיסטורי של הגירוש, חתמה ממשלת פורטוגל בשנת 2015 על חוק המאשר לצאצאי הגירוש להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית. למעשה, החלטה זו סוללת לישראלים רבים את הדרך לעבר הדרכון האירופאי. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף תותי אשבל

את היתרונות של הדרכון האירופאי הישראלים כבר מכירים, אך רבים טועים לחשוב כי הזכות לאזרחות אירופאית שמורה רק למי שסבא וסבתא שלו עלו מגרמניה, הונגריה או פולין.

אך ההיסטוריה מוכיחה אחרת ולכן גם אם סבא או סבתא שלכם הגיעו ממצרים או סוריה אתם זכאים לדרכון פורטוגלי - אירופאי שהוא כרטיס הכניסה שלכם לאירופה. בשנת 1492 בעת גירוש ספרד, 70% ברחו לפורטוגל וכעבור כמה שנים אותם יהודים ספרדים גורשו שוב למדינות כמו תורכיה, יוון, בולגריה, מרוקו, מצרים, לוב, תוניסיה סוריה והשתקעו שם שנים רבות.

כדי לתקן את העוול ההיסטורי של הגירוש, חתמה ממשלת פורטוגל בשנת 2015 על חוק המאשר לצאצאי הגירוש להגיש בקשה לאזרחות פורטוגלית. למעשה, החלטה זו סוללת לישראלים רבים את הדרך לעבר הדרכון האירופאי.

פורטוגל היא חברה באיחוד האירופאי ואזרחות פורטוגזית תאפשר לכם ללמוד בשכר לימוד מסובסד באוניברסיטאות באירופה, לחסוך בירוקרטיה בכל מה שקשור לרכישת נדל"ן ופתיחת עסק וכמובן גם להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. ישראלים שמיהרו להגיש את הבקשה עם כניסת החוק כבר מחזיקים בדרכון ויכולים להתחיל ליהנות מכל היתרונות

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully