וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה בטכנולוגיות האנרגיה: הכשרה וקורסים במכללת פזגז

11.5.2017 / 10:12

אם גם אתם מחפשים קריירה בתחום טכנולוגיות האנרגיה אשר צובר תאוצה בארץ ובעולם, אולי כדאי לכם לחשוב על לימודים בתחום הגז. השימוש בגז הופך לנפוץ יותר בקרב המגזר התעשייתי והפרטי ובאופן טבעי עולה גם הדרישה לטכנאי גז (מתקיני גז) מוסמכים. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף פזגז

אם גם אתם מחפשים קריירה בתחום טכנולוגיות האנרגיה אשר צובר תאוצה בארץ ובעולם, אולי כדאי לכם לחשוב על לימודים בתחום הגז.

השימוש בגז הופך לנפוץ יותר בקרב המגזר התעשייתי והפרטי ובאופן טבעי עולה גם הדרישה לטכנאי גז (מתקיני גז) מוסמכים. בישראל, על מנת לעמוד בדרישות של משרדי הממשלה (תשתיות לאומיות והכלכלה) ולקבל הסמכה של מתקין גז מורשה, יש לעבוד לפחות חצי שנה במשרה מלאה כמתלווה למתקין גז רמה 2 ולאחר לעבור מבחן תיאורטי ומעשי של הכלכלה.

כדי להכין את התלמידים למבחן ולקדם את תחומי הבטיחות והגז בישראל, הוקמה לפני יותר מעשור המכללה הטכנית לאנרגיה ובטיחות של פזגז. המכללה מוכרת על ידי משרד הכלכלה כגוף לימודים מוכר ומוסמך ללימוד מקצועות הגז.

מלבד הכשרה של מתקיני גז חדשים, המכללה גם מקיימת השתלמויות מקצועיות וימי ריענון לכלל מתקיני הגז בישראל. סגל ההוראה במכללה כולל מרצים בכירים ומנוסים בתחום והלימודים כוללים הכשרה בתחום הגז, הגז הטבעי, החשמל, האנרגיה והבטיחות. מלבד הלימודים התיאורטיים, קיימות במכללה הטכנית לאנרגיה ובטיחות של פזגז גם מעבדות אשר מעניקות לתלמידי הקורסים התנסות ממשית בטיפול במערכות גז.

לאחר סיום הקורס, אפשרויות התעסוקה הן מגוונות וכוללות חברות גז, סוכנויות גז, קבלני גז או עבודה כמתקין גז עצמאי. צפו בכתבת הווידאו בה נדב אנוך, מנהל הדרכה בפזגז, מסביר מדוע יותר ויותר אנשים בוחרים כיום לעסוק בגז ומהי תכנית הלימודים שהמכללה מציעה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף פזגז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully