וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתכם מיוון או בולגריה? כך תגישו בקשה לדרכון פורטוגלי

10.5.2017 / 14:07

אם משפחתכם מיוון או בולגריה, יתכן וגם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי. בשנים שלאחר הגירוש יהודים רבים עברו מספרד לפורטוגל השכנה עד שגורשו גם משם ועברו למדינות רבות כמו בולגריה, יוון ועוד. אם אתם צאצאים לגירוש ספרד אולי מגיע לכם דרכון פורטוגלי. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף תותי אשבל

אם משפחתכם מיוון או בולגריה, יתכן וגם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי. כן, זאת לא טעות. בשנים שלאחר הגירוש יהודים רבים עברו מספרד לפורטוגל השכנה עד שגורשו גם משם ועברו למדינות רבות כמו תורכיה, יוון, בולגריה, יגוסלביה, תוניס, מרוקו, לוב, אלג'יר, מצרים וסוריה.

אז אם אתם צאצאים לגירוש ספרד, הגיעה הזמן שגם אתם תבדקו את זכאותכם לדרכון פורטוגלי-אירופאי. לכן, בשנת 2015 ממשלת פורטוגל קבעה כי צאצאי הגירוש זכאים לאזרחות מקומית.

ראוי לציין שכבר לא מעט ישראלים אשר הגישו את הבקשה כבר מחזיקים בדרכון. אז כיצד מגישים את הבקשה? קבלת האזרחות עוברת דרך כמה תחנות.

התחנה הראשונה, קבלת אישור מהקהילה היהודית בליסבון או בפורטו על הקשר אליה בתקופת הגירוש. את המצאת האישור תוכלו לקבל דרך שלוחות של משרדינו אשר נמצאות בפורטוגל ונמצאות בקשר הדוק עם הקהילה היהודית במקום.

התחנה השנייה, הגשת הבקשה לרשויות החוק המקומיות. לאחר קבלת ייפוי הכוח, ניתן להגיש את כל הבקשות ולקבל את כל האישורים מבלי שתצטרכו לעלות על מטוס ולהגיע לפורטוגל. אין גם צורך במבחני שפה ונכון לעכשיו כמות המגישים אינה מוגבלת וכך גם ומסגרת הזמן.

כיאה לדרכון אירופאי של מדינות האיחוד, הדרכון הפורטוגלי מאפשר להיכנס לארה"ב ללא ויזה, ללמוד בשכר לימודים מסובסד במוסדות הלימוד ברחבי אירופה וגם לרכוש נדל"ן או לפתוח עסק. אז אתם צאצאים לגירוש ספרד הגיע הזמן לבדוק את זכאותכם לדרכון פורטוגלי-אירופאי.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully