וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מבעיה בריאותית? סוד הבריאות נמצא בעין

7.5.2017 / 17:25

בעזרת אבחון לובן העין ניתן לטפל בבעיות בריאות מהשורש וכמו כן האבחון מאפשר גילוי מוקדם של בעיות בריאות לפני שהמטופל מרגיש כל סימפטום בעולם הרפואה ידוע שזהו המפתח להצלחה בריפוי בעיות בריאות ומחלות קשות בפרט. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף איריס גייר

אחוז גבוה מהאוכלוסייה סובל מבעיה בריאותית אחת לפחות. הנפוצות ביותר הן עצירות, מיגרנה, סכרת, כולסטרול גבוה, פיברומיאלגיה, דלקת מפרקים, לחץ דם ועוד...

אנשים אלה מופנים לבצע בדיקות אך לא תמיד מוצאים התאמה בין הכאבים והסימפטומים השונים לבין תוצאות הבדיקות.

במקרה שנמצאה הבעיה, הרופא מתאים טיפול תרופתי אשר מפחית את הסימפטומים אך לא תמיד מוביל להחלמה מלאה. כמו כן, שימוש בתרופות באופן קבוע יכול לגרום גם לתופעות לוואי שונות ונזק לאיברים ומערכות גוף שונות.

איריס גייר נציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל מציגה את שיטת האבחון בלובן העין ובאנגלית SCLEROLOGY, המבוססת על מחקרים קליניים.
אבחון לובן העין הוא מדע של פענוח סימנים בחלק הלבן, שנמצא מסביב לגלגל הצבעוני של העין, לאיתור מדויק של הגורמים להתפתחות בעיות בריאות שונות ושל סימפטומים שטרם נמצא להם הסבר בבדיקות אחרות.

בעזרת אבחון לובן העין ניתן לטפל בבעיות בריאות מהשורש וכמו כן האבחון מאפשר גילוי מוקדם של בעיות בריאות לפני שהמטופל מרגיש כל סימפטום בעולם הרפואה ידוע שזהו המפתח להצלחה בריפוי בעיות בריאות ומחלות קשות בפרט.

לפרטים נוספים על פתרון בעיות בריאות בעזרת אבחון לובן העין לחצו כאן

Family Guide בשיתוף איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully