וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד ולעבוד באירופה: הדרך לדרכון אירופאי מתחילה בפורטוגל

24.4.2017 / 10:28

בעלי אזרחות אירופאית מקבלים רישיון עבודה חופשית בכל מדינות האיחוד, הם לומדים בשכר לימוד מסובסד באוניברסיטאות ובחלקן אף בחינם. היום כבר לא חייבים להוכיח שהסבים והסבתות שלנו נולדו באירופה, אלא גם למגורשי ספרד ופורטוגל מגיע דרכון אירופאי. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף תותי אשבל

לא מעט ישראלים חולמים על לימודים ועבודה באירופה, כאשר לכולם ברור כי דרכון אירופאי יכול לפתוח עבורם לא מעט דלתות. בעלי אזרחות אירופאית מקבלים רישיון עבודה חופשית בכל מדינות האיחוד, הם לומדים בשכר לימוד מסובסד באוניברסיטאות ובחלקן אף בחינם.

קיימת תפיסה מוטעית בקרב ישראלים רבים כי הזכות לדרכון אירופאי שמורה רק למי שסבו או סבתו נולדו בגרמניה, רומניה, הונגריה וכו', אך למעשה גם צאצאים לגירוש ספרד ופורטוגל זכאים לדרכון אירופאי. עו"ד מירב תותי אשבל, אשר עוסקת בתחום הדרכונים האירופאיים, מסבירה ששינוי חקיקה שנכנס לתוקף בפורטוגל בשנת 2015 מאפשר לישראלים רבים להגיש בקשה לדרכון פורטוגלי-אירופאי, אשר מקנה זכויות שוות כמו כל דרכון אירופאי.

למעשה, החוק מאפשר לכל מי שיוכיח שיש לו שורשים במדינות אליהן הגיעו יוצאי ספרד ופורטוגל לאחר הגירוש למדינות כגון תורכיה, יוון, בולגריה, מרוקו, אלג'יריה, סוריה לוב מצרים ועוד. לכן, אם אתם צאצאים למשפחות ממוצא ספרדי, בדקו זכאותכם לדרכון פורטוגלי-אירופאי.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף עו"ד תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully