וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשים כלים: שירות לאומי כהכנה לחיים הבוגרים

20.4.2017 / 13:31

השירות הלאומי מאפשר לצעירים המתנדבים לרכוש כישורים וכלים שיכולים לסייע בהכנה לחיים הבוגרים מעבר לתרומה שלהם למדינה. תקופת השירות, בין אם היא שנה אחת או שנתיים, היא גם הזמן המושלם לברר את הכיוון התעסוקתי אליו בוחרים להמשיך לאחר מכן. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף עמותת שלומית

השירות הלאומי מאפשר לצעירים המתנדבים לרכוש כישורים וכלים שיכולים לסייע בהכנה לחיים הבוגרים מעבר לתרומה שלהם למדינה.

תקופת השירות, בין אם היא שנה אחת או שנתיים, היא גם הזמן המושלם לברר את הכיוון התעסוקתי אליו בוחרים להמשיך לאחר מכן. בנוסף, לאורך כל תקופת השירות המתנדבים משתתפים במגוון רחב של השתלמויות, סדנאות וימי העשרה בנושאים מגוונים כמו התנהלות בצוות, ניהול זמן, ניהול תקציב, קבלת החלטות ועוד. כך או כך, מדובר בנושאים הרלוונטיים לכל אחד מאתנו בהתנהלות היומיומית ובמסגרת הלימודים והעבודה בפרט.

דוגמא נוספת לכישורי חיים שניתן לרכוש במהלך השירות היא המגורים המשותפים בדירת שירות. מתנדבים אשר משרתים מחוץ לעיר מגוריהם זכאים להתגורר בדירת שירות אשר משמשת אותם במהלך ימות השבוע. בקיצור, השירות מאפשר ללמוד להסתדר עם אחרים, לנהל את משק הבית, לדאוג לאוכל וניקיון ולחיות את החיים האמיתיים. צעירים וצעירות אשר התנדבו או מתנדבים בשירות הלאומי מספרים כי השירות הוא חוויה מעצימה שבזכותה הם מרגישים מוכנים הרבה יותר לחיים האזרחיים.

בכתבת הווידאו גל ערפלי אשר מתנדב לשירות לאומי במועדונית רווחה לקידום החינוך דרך עמותת שלומית, מספר כיצד ההתנדבות שינתה לו את דרך המחשבה וסייעה לו לגבש זהות בשלה ובוגרת יותר.

למידע נוסף ולהרשמה לחצו כאן

Family Guide בשיתוף עמותת שלומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully