וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיל לחו"ל של הרגע האחרון ברשת? לא בהכרח שווה לכם

6.4.2017 / 13:51

מי מאיתנו לא שוטט באינטרנט על מנת למצוא את המבצע הכי מדהים לחו"ל שיש? העניין הוא שלא תמיד באמת מדובר בדיל כל כך טוב ובדיוק בשביל זה כדאי לכם לפנות לסוכן נסיעות שיהיה אמין יותר, המחירים יהיו שווים לכולם ותוכלו לטוס בראש שקט. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות

הלוך חזור לברצלונה ב-160 דולר! רומא ב-49 דולר למהירי החלטה! ודיל של הרגע האחרון לניו יורק רק ב 259 דולר. מי מאתנו לא נתקל בכותרות האלה בעיתונים ?

המחירים משתנים מרגע לרגע: חיפוש אחר טיסות זולות ברשת

כמובן, מתחילים לחפש באתרי התיירות ומקליקים ורואים שנשארו רק עוד 5 מקומות פנויים, אנחנו מתקשרים מהר לבן או בת הזוג כדי לראות אם התאריכים מתאימים, מתקשרים לבוס כדי לבקש חופשה וחוזרים לאתר ואופס המחיר קפץ ב-50 דולר. בינתיים בן או בת הזוג מתקשרים ואומרים כי הם ראו שהמחיר יקר יותר ב-100 דולר ויש עוד 20 מקומות, אז אין לחץ. רגע! כמה מקומות פנויים יש בטיסה וכמה היא בכלל עולה?

עוקבים אחריך! מדוע מחירי הטיסות משתנים?

כיום, כולם כבר יודעים שפייסבוק, גוגל ואחרים אוספים עלינו מידע ומוכרים אותו לגופים מסחריים, כולל חברות תעופה. אם ביצענו חיפוש על ברצלונה, יתחילו להופיע לנו מודעות שמציעות לנו חופשה שם. יש כאלה שטוענים שמספיק שנכתוב "לונדון" במייל פרטי או אפילו נגיד "ניו-יורק" בשיחת טלפון ואותן מודעות יקפצו. אבל זה הרבה יותר מזה! המידע שנאסף עלינו ברשת כולל גם את הסטטוס המשפחתי והמצב הסוציואקונומי שלנו. המחירים שיוצעו ברשת לרווק בדירת שותפים בירושלים יהיה נמוך מזה שיוצע למנהלת מצליחה בחברת הייטק באזור השרון. קוראים לזה פרסונליזציה.
אז איפה כן תמצאו מחיר אחיד וללא הפתעות? אצל סוכן נסיעות.

האם באמת אפשר למצוא ברשת טיסות במחירי "קרקע"?

אז נכון, אפשר למצוא ברשת טיסות זולות ואפילו זולות מאוד. בעיקר אם אתם מזמינים חודשים מראש, מתכננים לטוס בלי מזוודה, בלי אוכל ולא חשוב לכם המקום במטוס ואז אולי תמצאו את עצמכם מול השירותים בטיסת לילה או בשורה האחרונה במטוס שם הכסאות אינם נוטים לאחור. . ובדרך כלל גם הטיסות הזולות במיוחד כוללות נחיתות ביניים. במילים אחרות - זול, אבל באיזה מחיר?

הפתרונות שסוכן נסיעות יכול להציע ולא ניתן למצוא אותם ברשת

כדי להדגים, אספר לכם על מקרה שנתקלתי בו לאחרונה. שני אנשים הזמינו כרטיס על אותה טיסה לברלין כדי להגיע לריצת המרתון שמתקיימת שם. אחד דרך אתר מחו"ל והשני דרך סוכן שחבר בהתאחדות משרדי הנסיעות. שלושה ימים לפני הטיסה פורסם שחברת התעופה שובתת. הבחור שהזמין כרטיס טיסה ברשת חיפש ללא הצלחה כרטיס בחברה חלופית תוך שהוא משקיע מאמצים בפניות לשירות הלקוחות של האתר כדי לנסות להחזיר את כספו. לעומתו, כל מה שהיה צריך המרתוניסט השני זה להרים טלפון לסוכן וכבר באותו יום היה לו כרטיס טיסה חדש.

כיצד תיהנו ממעטפת חוק הגנת הצרכן בישראל בעת הזמנת טיסות?

כדיל של הדקה האחרונה, בפעם הבאה שאתם משווים מחירים ברשת, תבדקו גם מול סוכן נסיעות. אולי הוא ימצא לכם כרטיס זול יותר, אולי באותו מחיר אבל מה שבטוח זה שיהיה לכם למי לפנות. ותזכרו – כשמזמינים באינטרנט, שימו לב רק באתר של חברת תיירות מישראל, ותיהנו ממעטפת החוקים שמגנים על הצרכן בישראל ולא תצטרכו לחפש את "האחראי של האינטרנט".

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully