וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספות שיער ופאות להפקה ודמויות

30.3.2017 / 12:42

כולנו ראינו אותם בסרטים, תכניות טלוויזיה, הצגות וגם על השטיח האדום ולא, אנחנו לא מדברים על השחקנים אלא על הפאות ותוספות השיער המותאמות להם לצורך התפקיד והדמות אותה מגלמים. גלו כיצד שחקנים משתמשים בתוספות שיער כדי להיכנס לדמות

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף רבקה זהבי

כולנו ראינו אותם בסרטים, תכניות טלוויזיה, הצגות וגם על השטיח האדום ולא, אנחנו לא מדברים על השחקנים אלא על הפאות ותוספות השיער המותאמות להם לצורך התפקיד והדמות אותה מגלמים. זה תמיד מדהים לראות שחקנים מחליפים דמויות והופכים בן רגע לאדם שונה לגמרי.

כצופים אנחנו לא תמיד מודעים לזה שחוץ משחקן מוכשר, מאחורי כל דמות עומד צוות שלם שמעצב אותה. התאמת פאה או תוספת שיער מעניקה לבמאי ולשחקן חופש יצירתי והיא מסייעת להעביר את המסר ולהיכנס לדמות הנדרשת. למעשה, השיער יוצר ובונה כ-90% מהמראה של הדמות ומהרגע שהשחקן חובש את הפאה כל המימיקה של הגוף והפנים משתנה בין רגע.

השימוש בפאות ותוספות שיער איכותיות משיער טבעי או סינטטי והידע הרב בעיצוב והתאמה מייצר את המראה הנכון והמתאים ביותר. בתהליך בניית הדמות חשוב לדעת האם אנו נדרשים לחקות במדויק מראה מסוים או לחלופין להעניק לדמות מראה דומה אבל עם טוויסט.

חשוב גם לדעת באיזה פורמט מצלמים? צילומי חוץ או פנים? קלוזאפ, מדיום או לונג שוט? כל אלמנט כזה משפיע על רמת הדיוק והירידה לפרטים.

גם הז'אנר משפיע על סוג הפאה, אם בסרט דרמטי ננסה לייצר מראה שנאמן למציאות, בקומדיה אולי ננסה ליצור סטריאוטיפ ואף להעצים אותו, במקרה של פרסומות התאמת הפאה תסייע למפרסם ולשחקן להעביר את המסר בו מעוניינים. תחום נוסף של עולם הזוהר הוא עולם האופנה, בו דוגמניות רבות לא מסכימות שיגזרו או שיצבעו את שיערן והשימוש בפאות ותוספות השיער האיכותיות מאפשר שינוי צורה ויצירתיות וקבלת מראה אופנתי וטבעי לחלוטין.

אמיר זהבי, מנכ"ל חברת רבקה זהבי "הייר פאשן", מספר כי בחדר התצוגה שלהם ניתן למצוא פאות מארץ נהדרת, הישראלים, מרחק נגיעה, יצפאן, מה קשור, הפיג'מות, החמישייה הקאמרית ועוד. למעשה, יש פאות שנמצאות בכפולות על מנת שיתאימו לשחקנים שונים: למשל, ביבי של מריאנו לארץ נהדרת וביבי של יצפאן. אז בפעם הבאה שאתם רואים שחקן עם פאה, נסו לחשוב איך היא משפיעה על המשחק והדמות שהוא מגלם.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף רבקה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully