וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג בפסח: לקנות מותגים בהנחות ענק

30.3.2017 / 11:50

פסח קרב. כל אדם מוצא עצמו מכין את החג ומעבר לניקיונות ולבישול, מי לא אוהב גם להתחדש בבגדים? לפי נתוני חברות האשראי, גברים רבים יוציאו עד החג 700 שקלים ומעלה על בגדים חדשים. אבל כמה בגדים אפשר לקנות בסכום זה? כל ההנחות בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף מחסן היבואן

פסח קרב. כל אדם מוצא עצמו מכין את החג ומעבר לניקיונות ולבישול, מי לא אוהב גם להתחדש בבגדים? לפי נתוני חברות האשראי, גברים רבים יוציאו עד החג 700 שקלים ומעלה על בגדים חדשים.

אך השאלה היא כמה פריטים אפשר לרכוש בסכום זה? וכמה מאמץ צריך להשקיע בחיפושים? עבור גברים אשר מחפשים מותגים כמו טומי הילפיגר, ראלף לורן , קולומביה, נאוטיקה, הוגו בוס, הפתרון הוא פשוט.

הקונספט של יבוא מקביל כבר מוכר מזמן בכל רחבי העולם ובשנים האחרונות תופס תאוצה גם כאן בישראל. במקום לחפש בעשרות חנויות, ניתן למצוא את כל המותגים במקום אחד ובמחירים זולים באופן משמעותי ממה שניתן למצוא בקניונים. לדוגמא חולצה מכופתרת של טומי הילפיגר שמחירה בקניונים נע סביב 449 שקלים תעלה במחסן היבואן רק 259.90 שקלים.

חולצת פולו של המותג ראלף לורן שעלותה בקניון 399 שקלים תעלה רק 249.90שקלים. גינס אנרגי'נס של המותג אמריקן איילנד שעלותו הרגילה היא 499.90 יעלה במחסן היבואן רק 299.90שקלים. מדובר על חסכון של מאות שקלים לכל אדם. אלעד סוויסה, מנכ"ל ובעלים של "מחסן היבואן", מספר כי ניתן למצוא בחנויות הרשת קרוב ל-55,000 פריטים של המותגים המובילים.

ניתן למצוא מכנסיים, ג'ינסים חולצות מכופתרות קצרות וארוכות, טי שירטס וחשוב להבהיר כי מדובר בבגדים של העונה הנוכחית שמגיעים מדי יום בטיסה מארצות הברית. בשורה התחתונה? חג הפסח הוא תמיד זמן טוב להתחדשות ובזכות היבוא המקביל תוכלו לרכוש מותגים אהובים בעד שליש מהמחיר.

למידע נוסף לחצו כאן

Family Guide בשיתוף מחסן היבואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully