וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא לנצח: טכנולוגיית הסרת קעקועים של פוטונה

28.3.2017 / 13:28

מכירים את הביטוי קעקוע זה לכל החיים? אז היום כבר ברור שהוא לא ממש נכון. הסרת קעקועים היא לא עסק חדש, אך בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות בתחום וכיום ניתן להסיר קעקועים בכל הגדלים והצבעים ללא חשש לצלקות וסימנים על העור. כל הפרטים בפנים

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף טופ לייזר

מכירים את הביטוי קעקוע זה לכל החיים? אז היום כבר ברור שהוא לא ממש נכון. הסרת קעקועים היא לא עסק חדש, אך בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות בתחום וכיום ניתן להסיר קעקועים בכל הגדלים והצבעים ללא חשש לצלקות וסימנים על העור.

בעבר, הסרת קעקועים נעשתה לרוב ע"י שחיקה מכאנית אך היה מדובר בהליך ארוך, כואב וכזה שמשאיר צלקות. הסרת קעקועים באמצעות לייזר שהחלה כבר בשנות ה-80' המוקדמות תפסה את מקומה של השחיקה המכאנית.

אמנם מדובר בשיטה יעילה יותר, אך גם בלייזר הליך הריפוי היה ממושך והשאיר סימנים על העור. בעשור האחרון, לייזרים מסוג Q-switched lasers אשר מעבירים אנרגיה גבוהה בזמן קצר התגלו כיעילים במיוחד בהסרת קעקועים, איפור קבוע (שהוא קעקוע לכל דבר) ופיגמנטים.

מכשיר הלייזר המתקדם ביותר בעולם הוא מכשיר FOTONA QX MAX אשר מיוצר בארה"ב ע"י חברה אשר מובילה את תחום פיתוחי הלייזר למגוון צרכים רפואיים, תעשייתים, צבאיים ועוד.

יעילות המכשיר בהסרת קעקועים היא בזכות טכנולוגית NANOSECOND (אחד חלקי מיליארד השנייה). כלומר, הזמן בו פוגעת קרן הלייזר בעור היא כל כך קצרה שאין חשש לכוויות ונזקים אחרים בעור. אוהד יצחקוב, מנהל קליניקת טופ לייזר-המרכז להסרת קעקועים, מסביר כי טכנולוגיה זו מאפשרת לעבוד במידה מדויקת ואסתטית באזורים הרגישים. בזכות השימוש הייחודי באורכי גל שונים, מכשיר הפוטונה הוא בין היחידים אשר מסוגל לפרק את כל צבעי הקעקועים ולהותיר את האזור בו היה קעקוע ללא צלקת או סימנים.

למידע נוסף לחץ/י כאן

Family Guide בשיתוף טופ לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully